Kedves Macky
Nem szeretnek kioktató nak tűnni, de veled egyutt sokan nem értik a ratrakolas lényeget.
Ez hármas funkció:
1, Toló lappal az buckakat el egyengeti, gödröket betölteni, a puha havat a megfelelő helyre tolni
2, a frezerrel , azaz a hátul levo daraloval a megtomorodott, havat esetleges jeget feldaralni, felpuhitani , egyenletesen puhára tenni
3, a leghatso simitoval egyenletesen lenyomni, ennek lesz barazdalt nyoma.
Ezutan jön a legfontosabb, amit a termeszet kell adjon, ezt a feldarált puha lesimitott réteget a termeszet ossze fogyasztja, igy reggelre egy tökéletesen sielheto , egyenletes keménysége réteg lesz, amin jo sielni, es sokáig tart.
Ha kimarad az éjszakai fegy , akkor a ratrakolas eredménye egy feldarált puha réteg , ami sielhetetlen, es fel ora alatt óriási buckak lesznek.
Ez a sipálya üzemeltetők réme!!!!!!!!!,
No , ha most belegondolsz, ha du megratrakolnank a palyat, akkor feldralnank a kemeny alapot is, es fel órán belul 4x akkora buckak lennének, mont elotte.
No ekkor szidnál te engem nagyon , es igazad is lenne, hogy nem ertek a pálya készítéséhez.
No ezert nem ratrakolunk délután mert nem tennénk jot vele.
Az teny, hogy délután általában meleg van, es meg este is a ratrakolt rétegnek 3-5 ora kell ahoz , hogy kifagyjon, ez délután nem történne meg.
Remelem jol el tudtam mondani, es ezutan te is meg tudod értetni a többiekkel , miert lenne káros a napközbeni ratrakolas
Nordica Vili, akinek ezutan talan elhiszed, hogy jot akar Neked, nem lustaságbol, spórolásbol nem ratrakol.
Ha kerdes van , varom tisztelettel