középállomásnál, még semmi sor nem volt, és simán befértem egy nem teltházas kabinba. Napközben váltogatva a felső fekete és piros pályák. Sorállás csak nagyon kevés, L ülőszékesen és K húzóliften szinte semmi. Utóbbit csak akkor vetik be, ha a J ülőszékesnél sor alakul ki, de sokkal gyorsabb annál, meg az időjárásnak nem annyira kitett, én csak akkor mentem oda, ha ez is működött, az M kabinosból jól látni. Kedvencem a 8-as fekete pálya, ezt szinte alig használja valaki, és szép változatos a vonalvezetése. Ködös időben csak óvatosan, mert a térképen is jelzett jobb kanyar nagyon erős, és pont ott össze is szűkül a pálya. A J,K, és L felvonók 15.45-kor zárnak, utána még érdemes a végefelé is élvezetes 18-ason csúszni egyet és fel az M-es kabinossal, a végén még le lehet menni a 2-es pályán a középállomásig, ahol 16.15-ig be lehet még szállni fölfelé. A nap zárásaként pedig le a 2-esen, majd az 1-esen az aljáig, utóbbi ilyenkor már erősen megviselt volt, de azért az utolsó nap kivételével minden méterét élveztem. Kihagyni talán csak a 3-as pályán lévő ugratópályat (fiam szótárában "mókapályát") lett volna érdemes , mert bár egy párszor sikerrel abszolváltam, az utolsó nap kora délután egy rossz talajfogás után jól odacsaptam a vállamat, és utána már nem esett annyira jól egyik fekete pálya sem.
Tegnap késő este már itthon készült röntgen válltörést igazolt:(. Legyetek óvatosak!