A képet látva 2 dolog jutott az eszembe. Az egyik Fábry: A lejtő ördöge I-II. , amit minden külföldi sielésre menet meghallgatok, míg a többiek alszanak. "A síléc eldőlését követően csak mintegy 4 elemet kellett teljesen újrafényezni...
A másik: a kapcsolat az UVO és a BMW főtengely ékszíjtárcsa a dízeleken. Úgy van tervezve a rendszer, hogy az UVO (főtengely szíjtárcsa) nélkül a rezgések felerősítsék egymást (testek saját frekvenciája, rezonanciafrevcia, stb).
BMW főtengely szíjtárcsa ha lefutotta a beletervezett max 80e Km-t akkor még a kormány is remegni kezd, nemcsak a motor. Lehajigálja az ékszíjakat, stb. Hogy a nem BMW-s is értse, a BMW főtengely szíjtárcsa egy nagy tömegű, öntött gumiszilentbe öntött, gyakorlatilag második lendkerék. Ára 200e környéke. A BMW motorok rezgései úgy válnak simává, ha ez a plusz lendítőtömeg ott van.
Az összes többi autón ez a plusz tömeg be van építve a kettős tömegű lendkerékbe. Azok sem remegnek, ha minden rendben van.
Az UVO is ilyen. A léc úgy van építve, hogy szükség legyen erre a rezgéselnyelő, vibrációelnyelő implantátumra. Ebben az árkategóriában egyetlen versenytárs léce sem fog remegni, vibrálni, pedig nincs a Stöcklin sen UVO.