Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Ha léc köll: Völkl! topikból

ÜZENETEK (6)Időben csökkenő Időben csökkenő
hamoriarpi
204 élménybeszámolót írt
204
7 éve tag
2023.02.14. 18:09
A képet látva 2 dolog jutott az eszembe. Az egyik Fábry: A lejtő ördöge I-II. , amit minden külföldi sielésre menet meghallgatok, míg a többiek alszanak. "A síléc eldőlését követően csak mintegy 4 elemet kellett teljesen újrafényezni...
A másik: a kapcsolat az UVO és a BMW főtengely ékszíjtárcsa a dízeleken. Úgy van tervezve a rendszer, hogy az UVO (főtengely szíjtárcsa) nélkül a rezgések felerősítsék egymást (testek saját frekvenciája, rezonanciafrevcia, stb).
BMW főtengely szíjtárcsa ha lefutotta a beletervezett max 80e Km-t akkor még a kormány is remegni kezd, nemcsak a motor. Lehajigálja az ékszíjakat, stb. Hogy a nem BMW-s is értse, a BMW főtengely szíjtárcsa egy nagy tömegű, öntött gumiszilentbe öntött, gyakorlatilag második lendkerék. Ára 200e környéke. A BMW motorok rezgései úgy válnak simává, ha ez a plusz lendítőtömeg ott van.
Az összes többi autón ez a plusz tömeg be van építve a kettős tömegű lendkerékbe. Azok sem remegnek, ha minden rendben van.
Az UVO is ilyen. A léc úgy van építve, hogy szükség legyen erre a rezgéselnyelő, vibrációelnyelő implantátumra. Ebben az árkategóriában egyetlen versenytárs léce sem fog remegni, vibrálni, pedig nincs a Stöcklin sen UVO.
deacon-84.jpeg
supersport dude
243 élménybeszámolót írt
243
18 éve tag
2023.02.14. 15:38
én is az ufo (bocsi uvo) ellenes ligába tartozom, a régieken meg a mostani versenyplatnikon lévő dugattyú elven működő rezgéscsillapítókat értettem (éreztem) de az ufót nem tudom hova tenni; szerencsére leszoknak róla
no-ufo.jpg
hamoriarpi
204 élménybeszámolót írt
204
7 éve tag
2023.02.06. 21:50
Volt 2 UVO-s lécem. Racetiger SL és Code S.
Majd egy vettem egy UVO nélküli RTM 81-et, majd teszteltem a 2020-as Deacon 84 Lowride-ot, majd a teszt hatására megvettem a 2023-24-es Deacon 84-et. Egyiken sincs, illetve nem volt UVO.
Az 5 lécből egyetlenegyen éreztem vibrációt. Az RTM 81-en. A Deacon 84-eken egy szikrát sem. Ugyanaz a vibrációmentes, szétcsillapított, nagyon stabil érzés, mint a 2 UVO-son.
Van még kérdés? :)
Az RTM szériával 2019-ben az all-condition lécekről tűnt el, most a 2023-24-es évaddal pedig teljesen kivezetik. A kereszt-szálas szőtt karbon az új UVO.
Előzmény: (gaboca 217817)
gaboca
3376 élménybeszámolót írt
3376
15 éve tag
2023.02.06. 20:07
Fityfenét, kifutott a marketing bullshit ideje, kell másik helyette... :-)
Előzmény: (nimbus2 217813)
nimbus2
39 élménybeszámolót írt
39
9 éve tag
2023.02.06. 19:24
Az Atomic-nál a Servotec rúd szűnik meg és szintén a szerkezetbe laminált megoldást hoztak be helyette. Úgy látszik sokba kerültek ezek az implantátumok (UVO, servotec) és gondolom a gyártástechnológia is egyszerűbb, ha nem kell utólag szerelni.
Előzmény: (gaboca 217792)
gaboca
3376 élménybeszámolót írt
3376
15 éve tag
2023.02.06. 08:29
A szöveget ugyan nem értem, de úgy tűnik az UVO megy a levesbe...


Kattints a képre a videó megtekintéséhez:
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.