Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Magyarország
Eplény Síaréna
síterep infó oldal
ÉRDEKEL
SZÁLLÁSTIPP
Hotel Szarvaskút - Bakony: Az eplényi sípályához legközelebb eső wellness szálloda
ÜZENETEK (7113)Időben csökkenő Időben csökkenő
margelio
35 élménybeszámolót írt
35
17 éve tag
2006.10.25. 17:30
Szia ROSSI!

Esetleg lenne pár fotód a szombati eplényi kirándulásod alkalmával készült képekből?Tehetnél fel párat erre az oldalra ,mert szívesen megnéznénk a munkálatokat.
Köszi és Üdv:Margelio
RFV Sípálya Kft.
31 élménybeszámolót írt
31
17 éve tag
2006.10.24. 18:36
Sziasztok!
1. A felvonó nem lesz csákányos, mert a biztonsági előírásoknak nem felelne meg. A színe pedig zöld lesz. A kapacitás növelést plusz vonszolókkal fogjuk megoldani. Reményeink szerint dublájára növelhetjük a vonszolók számát. A motort mindenképpen fel kell újítani
2. Az új felvonó nyomvonala "tört" lesz, azaz követi a pálya nyomvonalát elsősorban a könnyebb hóágyúzhatóság érdekében
3. A kettes pálya 1-esbe történő lankás kivezetője megmarad, de a bátrabbak igénybe vehetik majd a folytatódó nyiladékot is, melyet már kitisztítottunk.
4. Jegyárak. Konkrétummal egyelőre nem tudok szolgálni. Most még a műszaki megvalósíthatóságra koncentrálunk. A jegyár egyébként is relatív: ki milyen szolgáltatásban részesül az adott pénzért. A napijegy eddig 4000 forint volt. Hétvégén nem sokat lehetett csúszni érte, ki-ki elég nehezen végezhette ügye-bajos dolgát. Most mindezen változtatunk, ami pénzbe kerül és aminek meg kell térülnie, elvégre egy vállalkozás vagyunk. Ugyanakkor tisztában vagyunk a környező országok szolgáltatási színvonalával és a hazai közönség fizetőképességével. Azaz olyan - a prognosztizálható későbbi fejlesztések miatt is - egyre növekvő közösséget szeretnénk, aki úgy érzi, hogy az adott pénzéért minden egyes alakalommal megfelelő szolgáltatásban részesül, ami magával vonja azt is, hogy rövid távú anyagi érdekeinket félretéve korlátozni fogjuk az egy időben síelők számát. Ehhez azonban tapasztalat kell, ami nekünk (és ezt még elég sokan elmondhatják magukról Magyarországon) egyelőre nincs. Szóval a jegyárakra térjünk vissza kicsit később. Annyit még elárulhatok, hogy lesz de, du, esti és egész napos jegy is mind felnőtt, mind diák kategóriában. A többit meglátjuk.
vasssy
1780 élménybeszámolót írt
1780
18 éve tag
2006.10.24. 10:19
Sziasztok,

a bérletárakról esetleg lehet tudni valamit?
Egyébként elég ígeretesnek hangzik a dolog!
Üdv,
Gergő
Rossi
252 élménybeszámolót írt
252
19 éve tag
2006.10.24. 08:57
Szombaton néztem ki, hogy halad a munka.

Ahhoz képest, hogy szombat volt, mondhatom, gőzerővel zajlott:
-mélyítették a víztározót, az onnan származó földet pedig az 1-es pálya aljában lévő katlanban terítették el. Vagy 4-5 billencs járt fel-le a sípályán...
-A régi felvonó oszlopait megtisztították és festették (egyelőre zöld, szép).
Ez a felvonó akkor nem lesz átalakítva csákányossá az idén?

-A hóágyúrendszer csövei is fektetés alatt állnak, az új felvonó nyomvonala is látszik. Ha jól tudom ez a lift tört nyomvonal vezetésű lesz, a felmenő ág a sípálya mellett fut (így lehet hóágyúzni), az ereszkedő ág pedig egyenesen egy nyiladékon át halad az erdőben.
-Ahogy láttam, elkezdték az új kiszolgáló épület kialakításának előkészítését is, a földmunkák jól látszanak a rézsűben.

A 2-es pálya aljánál, ahol megérkezik az 1-es pályába terveztek vmiféle szélesítést, vagy egyenesen megy tovább majd és ott torkollik bele az 1-esbe? A keskeny átjárón mindig úgy kellett átevickélni....

Ha a pályák korrekcióját, tiszítását, világítás korszerűsítést el tudjátok végezni, frankó lesz, az biztos! Jó időt a munkákhoz! Már várom a nyitást...
margelio
35 élménybeszámolót írt
35
17 éve tag
2006.10.22. 23:10
Sziasztok!

Lenne két kérdésem:elindult az 1-es pálya aljánál a 470Nm-es kiszolgáló épület építése?Idén megvalósul a mágneskártyás beléptető rendszer?
Üdv:Margelio
RFV Sípálya Kft.
31 élménybeszámolót írt
31
17 éve tag
2006.10.21. 13:50
Az oszlopokat valóban át kell helyeznünk a felvonó mellé. Az eddigi 11 db lámpaoszlop helyett csak 6 db marad és felújítjuk a világítást. A 2*80W-os higanygőz lámpatestek helyett 500w-os fémhalogén fényvetőket alkalmazunk. Minden lámpaoszlopra 2 darabot teszünk úgy, hogy szembe ne világítson. kb 12*-ese fényerő lesz az "új szakaszon".
Már megkezdtük az 1-es pálya feltöltését. A valamikor fele szélességében működő pályaszakasz a pálya legforgalmasabb és egyben legrosszabb része volt az esőzések által kimosott vápa miatt. Kb 4000 m3 földfeltöltéssel rendezzük a terepet úgy, hogy az alját becsövezzük annak érdekében, hogy a hegytető felöl érkező vizek ne errodálják tovább ezt a legforgalmasabb pályarészt.
Úgy véljük, hogy így a ténylegesen használható sífelület itt sokszorosára növekszik.
Rossi
252 élménybeszámolót írt
252
19 éve tag
2006.10.18. 14:36
Reméljük, már idén használhatjuk az új felvonót. És a megújult, új pályákat.

A világítással terveztek egyébként felújítást? Az eplényi pálya egyik nagy előnye volt, hogy este 9-ig lehetett használni. Gondolom az 1-es pályán a lámpaoszlopokat kihelyezitek a oálya szélére, mivel most a közepére kerültek. Néhol azért a világítás már elég gyenge fényviszonyokat eredményezett, rájuk férne egy kis korszerűsítés.
üdv
Stani
5443 élménybeszámolót írt
5443
Admin
2006.10.16. 20:04
Ahogy láttam a felvonók nyomvonala is műhavazva lesz?
Egyébként, ha nem titok a Swoboda csákányost mennyit kóstált? Ha jól tudom korábban a Gosaui lifttársaságnál (Dachstein West sírégió) üzemelt Hornspitze néven.
RFV Sípálya Kft.
31 élménybeszámolót írt
31
17 éve tag
2006.10.16. 14:31
Az összes sípálya hóágyúzott lesz a reményeim szerint. Azaz összesen 4,5 km.
Köszönöm a jókívánságokat!
becherovka
61 élménybeszámolót írt
61
17 éve tag
2006.10.16. 12:15
Sziasztok!

Nagyon örülök, hogy végre idén megvalósulnak a tervek és még nagyobb élvezet lesz a "saját" síparadicsomunkban sportolni!

Olyan kérdésem lenne, hogy a hóágyúzás mely pályákon lesz megoldva? Mindegyiken, vagy csak az 1-esen? Valahogy erre nem találtam információt, ami alapján erről megbizonyosodtam volna. Köszönöm a választ, és sok sikert, illetve kitartást a munkához! Lelkiekben veletek vagyunk!!!!!!

Ja, és a beruházás összege biztosan vissza fog jönni. :)))))

üdv!

becherovka
RFV Sípálya Kft.
31 élménybeszámolót írt
31
17 éve tag
2006.10.14. 09:17
Használt felvonó lesz. Svoboda típusú, 16 éves. A Dachstein lejtőin unták meg működését. Egyébként kifogástalan állapotban van.
Átalakítjuk, új talplemezekkel látjuk el.
Az eddigi fekete vagy 3-as pályának nevezett pályarész mellett kerül elhelyezésre úgy, hogy nagyjából követi a pálya meghosszabbított nyomvonalát a tetőig.
Azaz ezzel a felvonóval is elérhető lesz az összes pálya, hisz a centrum a hüttével a pályák tetején lesz.
Az induló állomást követő meredek szakaszt úgy enyhítjük, hogy a hegyet megfaragtuk, az indulásnál pedig 5-6 méter feltöltést alkalmazunk.
margelio
35 élménybeszámolót írt
35
17 éve tag
2006.10.14. 08:29
Sziasztok!

Szerintem valami olyasmi név kellene ami utal a helyére ,tartalmára és érdekes,figyelemfelkeltő.

A https://www.eplenyisikatlan.hu

https://www.eplenyikatlansi.hu

https://www.eplenyikatlan.hu

Én ilyesmire gondoltam :)

Üdv:Margelio

Stani
5443 élménybeszámolót írt
5443
Admin
2006.10.13. 21:34
csákányos az új v használt felvonó lesz (& melyik cég "terméke")?
RFV Sípálya Kft.
31 élménybeszámolót írt
31
17 éve tag
2006.10.13. 18:32
Köszönöm az emlékeztetést!
Az az igazság, hogy mi is gondoltunk a két felvonó közötti tereprendezésre.
Csakhogy az ember - főként mikor komolyabb kihívások lé van állítva - csőláátásban szenved. Így aztán természetesen elfelejtettük, de köszönöm az emlékeztetést, feltétlenül megoldjuk.
A felvonót reményeink szerint két héten belül elkezdjük építeni. Geodéziai bemérése megtörtént, kitűztük a nyomvonalat, a vonszoló oldali pászta terepalakítása is nagyrészt elkészült.
A honlap címe bármi lehet, ami nem foglalt.
Ha van kedvetek ötletelni, segíthettek nekünk.
Rossi
252 élménybeszámolót írt
252
19 éve tag
2006.10.13. 08:39
Hello!

Mi lesz a honlapotok címe? szerintem ott is sokan követnék figyelemmel a fejlesztés ütemét (képekben, leírásban).
Az új felvonót mikor kezditek felállítani?
üdv
margelio
35 élménybeszámolót írt
35
17 éve tag
2006.10.12. 08:38
Sziasztok!

A első tányéros lift felső beérkező állomásánál és a második tányéros lift induló állomása között terveztek valamiféle földmunkát,pálya kiigazítást?Arra gondolok,hogy nagyon csekély kis földmunkával meg lehetne csinálni,hogy ne kelljen átlépegetni a második lifthez,hanem egyszerűen odacsúszni.(talán egy,másfél méter lehet a szintkülönbség?!)
/2.kép letöltött kép/
Üdv.Margelio
elso-tanyeros-erkezo-allomasa.JPG
2.tanyeros-indulo-allomasa.JPG
RFV Sípálya Kft.
31 élménybeszámolót írt
31
17 éve tag
2006.10.11. 08:19
Meglehetősen bonyolult procedúra engedélyeztetni egy tározó tófóliázását. Ráadásul az első évre a fóliázott 12000m3-t elegendőnek tartjuk. Az első tó kotrását 4-5 évente el kell végeznünk, gyakorlatilag iszapfogóként funkcionál.
Stani
5443 élménybeszámolót írt
5443
Admin
2006.10.10. 20:49
A másik víztározót miért nem fóliázzátok ki. Mariborban a 80-as években a lenti víztározót fólia nélkül építették (de hát az akkor, 20+ éve volt), most bepótolták és fóliás borítást kapott a medencéje.
A csákányos új, vagy használt lesz, s melyik cég gyártotta le?

Válaszotokat előre is köszönöm, s csak így tovább;)
boat54
51 élménybeszámolót írt
51
17 éve tag
2006.10.10. 06:37
Kívánom hogy sikerüljön minden. Az jó lesz mindenkinek :))
RFV Sípálya Kft.
31 élménybeszámolót írt
31
17 éve tag
2006.10.10. 04:02
Sziasztok!
Az eplényi sípályát fejlesztő cég vagyunk.
Bár készül a honlapunk, az egyre növekvő igény miatt ezen a fórumon is kérdezhettek tőlünk a sípálya fejlesztésről.
A beruházásról:
Síliftek:
A meglévő 2db tányéros lift felújítása, vonszolókkal történő bővítése (tervezett kapacitás 500 fő/óra).
Csákányos lift kiépítése (tervezett kapacitás 1200 fő/óra).
Sípályák:
Az eddigi 1 + 2 fél pálya mellé 2 új pályát építünk a régieket bővítjük, szélesítjük.
Hóágyú:
4,5 km hóágyú rendszer, 9 db LENKO típusú hóágyúval. Érzékeltetésképpen: 20 óra hóágyúzással kb 25 cm műhó állítható elő az 1-es pályára. Természetes hómagasság ekvivalenshez 2,5-ös szorzót kell alkalmazni, azaz 50 cm.
Vízbázis:
Két tó áll rendelkezésünkre az elsőt kikotortuk, a második kotrása, mályítése ma kezdődik. Ez utóbbit tófóliázzuk. Összesen 15000 m3 vizet tudunk tárolni, mely mintegy 40000 m3 havat jelent. A pálya fekvéséből adódik, hogy az itt ill. a vízgyűjtő területen elolvadt hó bőséges vízutánpótlást szolgáltat.
Síház:
470 m2 + 180 m2 terasz síházat építünk az 1-es pálya aljában, mely mosdókat, síszaküzletet, jegyirodát, éttermet és néhány kiadó szobát tartalmaz.
Körbár:
A sípályák tetejére, közös kiindulópontjára a szokásos sárga meissl körbárt helyezzük el.
Kockázatok:
Villamos energia
Legrosszabbul a villamos betáp engedélyekkel állunk. Az E.on pozitív hozzáállásának köszönhetően reménykedünk abban, hogy rendelkezésre fog állni a szükséges mennyiségű és minőségű villamos energia.
Víz
A hátralévő 1,5 hónapban fel kell tudnunk tölteni vizzel a tavakat. Jelenleg a patak alig csordogál. Nehéz ügy, mert a csapadékos idő hátráltathatja a kivitelezést.
A beruházás nettó összértéke 270 millió forint.
Igyekszünk minden kérdésre válaszolni.
ÜDV
elsőelőzőkövetkezőutolsó
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.