Félreértések elkerüléséért!
Semmi bajom a Neckermann-nal! Sőt! Nagyon sokat utaztam a jóvoltukból (többnyire nyári, tengerparti üdülésekre), nagyon megbízhatóak, színvonalasak, szeretem a kényelmet, inkább megfizetem az árát, csak jól érezzem magam.
A "storno" biztosításról:
az úgy működik, hogy van egy szerződésem az utazási irodával, ha ezt visszamondom, akkor az iroda "általános szerződési feltételei" szerint jogosan levonják a kötbért.
Van egy másik szerződésem a biztosítóval, amely az utazási irodával történt elszámolásom után megtéríti a káromat, levonva a szerződés szerinti "önrészt" (a biztosítási szerződés feltételeinek teljesülése esetén, esetemben orvosilag igazolt utazás-képtelenség - nem lehet csak úgy habokra lemondani egy utat, illetve az sokba kerül!)
Tehát két külön szerződéses jogügyletről van szó! Ez így korrekt és így működik.
Nem panaszként írtam, amit írtam, csak regisztráltam az eseményeket. Egy nagy utazási irodától maximálisan megkapom a korrekt jogszerűséget, a másik kicsitől a nem is várt emberséget. (Megjegyzem, a Neckermann ügyfélszolgálatainál mindig igen kedves kiszolgálásban volt részem, de a személyzet kedvessége nem tudja felülírni a szabályzataikat, a szerződéseiket, nem is várható el.)
WFeri