Mindenkinek mások az igényei, elvárásai, lehetőségei. Van, aki nem szeret/tud vezetni, nincs kocsija vagy csak nem akarja télen amortizálni, nem akar főzni a szabadsága alatt, stb. A vonathoz (buszhoz, repülőhöz) nem a társaságból/családból kell vkinek felvállalni a sofőr sokszor fárasztó és felelőségteljes feladatát... és még biztos kehetne néhány érvet találni a vonatos utazás mellett is.
Amit Sertz felvázolt, az minimum érdekes volt, engem még el is gondolkoztatott, köszönet érte!
(Az meg már valóban hosszadalmas vitához vezetne, ha elkezdenénk kivesézni a tényleges költségeket. Merthogy az a 120 euró max. az üzemanyag- és az autópálya-matrica költsége, de hogy nem a teljes autózásé, az biztos. Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy azt az autót vmikor meg is kellett venni, szervizelni is kell, meg majd vmikor le is kell cserélni, illetve hogy komoly fajlagos környezetkárosító hatása van, aminek az ellentételezését még a kevésbbé zöldek is szívesen számítják be az autózás költségei közé. Ez persze szemléletbeli és anyagi lehetőség-függő kérdés is, nagyon sok árnyalattal, így nehéz pálcát törni bármelyik oldal felett is.)
Robi