Elidőztem a gondolattal (amikor ott voltam), mivel a völgyrész folytatódik tovább simán hosszabbítható lenne az ötös a patakig, sőt még a 4-es kanyarát is simán bele lehetne vágni mert az egy gerinc a kanyarnál (vagyis a két pályát a 4-es kanyartól egy domb válassza szét). Ne abban gondolkozzatok, hogy hogyan lehetne eljutni a hármas felvonóhoz, mert sehogy, egy jó gyors automata tányéros kellene az ötös mellé.
Sajnos egyébként ez a bajom a hármas csákányossal, hogy kevesen használják és azok is egyesével, ezért nagyon fárasztó a meredeken tartani magadat. Viszont az automata hosszúkaros tányérossal hamar fel lehetne röppeni a hegytetőre és mivel mertev rúd van a lábad között, sokkal kényelmesebben vonszol felfele.
Sajnos egyébként igaz, hogy kevsen használják(nák), emiatt nem is lenne kifizetődő, az öreg pálya aljának viszont nagyon jót fog tenni ha megoszlik a terhelés a 7-es és az 1-es között. Én egyébként a 7-es pályán csinálnék egy normális tereprendezést mert az a 3 púp a pályában nem tetszik...