Mivel nem ismerem a "nagy" márkák gyártóit, ezért nem merném jellemezni a technológiájukat. De amint azt írtam, a kis márkák, maximum egy listárók kiválasztják a megfelelő példányt, ráiratják a logójukat és készen vannak. Azért a "nagyokról", bár lehet hogy naiv vagyok, de nem ezt képzelném. Úgy gondolom, hogy a design-ba, minőségi fejlesztésekbe is beruháznak, lehet hogy az anyagok fejlesztésébe nem. Ezzel természetesen nem azt mondom, hogy egy 20ezer Ft-os cucc nem lehet olyan jó, mint egy 50ezres "nagy" márkájú. Pl. a Protect snowboardos meg egyéb cuccai számomra egyedülállónak tűnnek széles e hazában. (Ezt nem tapasztalatból mondom, csak ránézésre)
De ami konkrét (nem sízős) példa, az a Zara, spanyol ruházati cég. Ők több mint 100 tervezővel dolgoznak folyamatosan, és európa (és a világ?) különböző városaiból folyamatosan kérik le az eladási adatokat, majd ezezk alapján kéthetente szinte átdolgozzák, át tervezik a készlet nagyrészét, folyamatos újdonságokkal előrukkolva. Nem hinném hogy más világmárkák (persze más üzleti szegmensben)megengedhetnék maguknak, hogyne alkalmaznák az említett cég tervezőinek töredék részét a fejlesztésekre, vagy bízzanak meg külsősöket.
Függetlenül ettől a dolgaikat még Kínában gyártatják...:)