Üzenetek
Üzenet íráshoz regisztrálj
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üzenet szövege | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
OK,
Köszönöm a válaszokat, illetve ozsinak, hogy még csekoklta is :) Mint ahogy írtam én is technológiára gondoltam, de nem árt a szakikat is kikérdezni! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
A GS10-nek szineteikus a teste, ahol (jobb esetben) vékony karbon rudak feszítik a hidat, míg a D2 SL teljes famagos szerkezetű. A hídnak nem az a szerepe, hogy látszódjon, hanem hogy megtartson. Javaslom, hogy menj be egy viszonteladóhoz és csekkold le.
Előzmény: (lroberto 142878)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
A mai síépítési technológiák annyira fejlettek, hogy már nem előfeszítéssel (előfeszített híddal) oldják meg a léc teherviselő képességét, rugalmasságát (ezért nem is kell kitámasztva tárolni őket).
Nem voltam rest, megnéztem a tavalyival (D2 SL), meg az ideivel (Redster D2 SL), és a sícipő súlya alatt majdnem teljesen elérik középen a talajt, talán egy mm marad. Előzmény: (lroberto 142878)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Sziasztok,
Használt 2011/2012-es D2 Race SL vásárlásában szeretném segítségeteket kérni.Ajánlottak egy külföldről behozott példányt (gondolom kölcsönzős). A kötést, éleit, talpát jónak találtam, úgy esztétikailag is korrekt volt, viszont ami bántja a csőröm és nem tudom hová tenni: ha a léceket talppal egymásba fordítom elég kicsi a hídja és erőlködés nélkül össze tudom őket nyomni, illetve ha pl. bakival együtt egy sík padlóra teszem akkor kb. teljesen felfekszik. Nem tudom, hogy valami gikszer van-e vele, vagy ez technológiai sajátossága a D2-nek a teljesítményarányos keményedés miatt? Eddig egy GS10-em volt, ott kb. 2-3cm volt a távolság egymásba fordítva a talpak között a kötés alatt és kellett az összenyomásához erő! |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Jaja, benne vagyunk, Apumék holnap már csúsznak öcsémmel...
Jól rásunnyantották, tényleg. Még a Powerline feliratot is, uncool.... Előzmény: (huligan 122948)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Szia Peti!
Látom nálad is kezdődik a szezon! Nézd csak ezt a salomont...:) Előzmény: (Slalom Sport 122933)
![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
egy ilyen gyári salomon GS sít volt szerencsém megfigyeleni a kabin ablakából, mikor versenyzőkkel mentünk fel. tényleg ugyanaz mint az atomic.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
De jól rejtegetik!
Előzmény: (Slalom Sport 122933)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Valószínű nálad a pont.
Előzmény: (ozsi 122929)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Ez biztos! Péter a bolti termékekről beszél, mi nem... A gyári Salomon sízők Atomic léceket használnak...
Előzmény: (ozsi 122929)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Lehet, hogy tévedek, de úgy tudom, hogy a világkupában a Salomon lécek nem powerline-ok, hanem salomonra festett D2-ők. Volt egy közeli Söldenben, azon a kézben tartott Salomon lécen tényleg a D2 kontroll dekkje és az ovális csavarok látszottak.
Majd utánanézek. Előzmény: (Slalom Sport 122926)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Helló Huligan!
A Salomon Powerline rezgés/lengéscsillapító csak kívülről hasonlít a D2 deckjére, de a D2 egy jóval bonyolultabb szerkezet, teljesen más a felépítés és a működés is. Replaci: A B5-ben a dugattyús lengéscsillapítás a valaha épített legigényesebb lengéscsillapító rendszer volt, a D2 felépítésében nincs szó dedikált rezgécsillapításról, így elképzelhető hogy érzel különbséget.... Üdv: Bartus Péter Előzmény: (huligan 122538)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Többször visszanéztem. De nem csak Millert, az egész verseny nagyon tanulságos volt, főleg a II. futam...:)
Előzmény: (ozsi 122802)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Ha teheted a Metron b5i-t legközelebb ezzel a léccel hasonlítsd: http://www.atomicsnow.com/Products/...Alpine/Ski/Piste/D2_VF_82/AA0013480.aspx
vagy ezzel, bár ez nem annyira "fordulékony": http://www.atomicsnow.com/hu-HU/Pro...ducts/Alpine/Ski/Piste/D2_VF_75/AA0013520.asp... Előzmény: (Kanyarsíklub Replaci 122782)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Azért BM megint villantott egyet amikor a meredeken kicsit seggen csúszott, aztán valahogy visszakapaszkodott még éppen. És közben javított a szakasz részidején...
Előzmény: (huligan 122788)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Érdekes, én még nem tudtam olyan tempót és ívet menni a D2-vel, hogy nyugtalan lett volna, és környékemről is ilyen tapasztalatok vannak. Persze más műfaj, mint a B5.
Ha alaposan végiggondolom a működését, akkor lehet nyugtalan, ha kevésbé görbül meg, hiszen a keménysége a meghajlással függ össze. Ezért fontos a jó méretezés, mert esetleg a túl hosszú a léc, nehezebb meghajlítani. Az is valószínű, hogy ha nagy sebességnél nincs tisztán élen, akkor kevésbé tart, mint egy eleve kemény léc, hiszen a sodródással veszít a hajlásból és puhább marad. Különösen a D2 SL-nél nagyon fontos, hogy ha párhuzamos lendületeknél szabályozni kicsit akarjuk a sebességet, akkor precízen élben kell forgatni, mert akkor megmarad a hajlás (meg egyébként is ez a technikailag helyes). Ha az élszög csökkentésével jön létre a sodródás, akkor elképzelhető, hogy nyugtalanná válik a léc. Előzmény: (Kanyarsíklub Replaci 122782)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
A teljes igazság az, hogy "A" terv szerint Ligethy-t raktam meg első helyre... A barátnőm is bekapcsolódott a játékba segítettem összerakni a listát neki, és hogy ne húzzak el nagyon a mezőnytől, az elsőt Bódéra cseréltem. Sejtettem, hogy nem fogja hozni, de azért kisfiúsan titokban szurkoltam neki. Így a barátnőm is feljött a közép mezőnybe, én meg megtorpantam...:)
Előzmény: (vanczi 122776)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Halihó, sziasztok!
Szigorúan magánvélemény. Második éve tesztelgetem a D2 -t a B5 mellett. Most Kaprunban már nagyon megszerettük egymást a gyors befordulások, a különböző gyors terhelésváltások és azok különböző irányú finomösszehangolásai során. Határozottan az a tapasztalatom, hogy ebben a vonatkozásban a D2 RACE SL jól megveri a B5 -t. Amikor azonban egy olyan igazi, faltól - falig megkarcolt küldéssel megengedem neki, hogy menjen ami a kipufogón kifér, hát bizony (legalább is most úgy tűnik, de lehet még változik, ahogy tovább szokjuk egymást), a B5 javára mutatkoznak különbségek. A D2 "laprugós" kivitelezése durvább csillapítást ad, mint a B5 dugattyús megoldása. Értem, ahol ugyanazon terepen ugyanazon sebesség mellett a B5 megy mint kés a vajban, (de könnyű is volt hozzászokni), a D2 időnként úgy elkezdett "rázni", hogy "halálfélelmem" keletkezett. Replaci |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
A tipped Bodera sajnos nem jött be, pedig nagyon szép lett volna egy top 5-ös helyezés és nem is kellett volna több 13. századnál :S kár hogy a meredek tetején akkorát rontott...
szerintem ő még lesz dobogón idén GS-ben. már tavaly szezon végén is látszott hogy ráfeküdt erre a számra ( Garmischban az övé volt a leggyorsabb felső szakasz az 1. futamban ) Előzmény: (huligan 122538)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Ha jól számolom, az első négyből három volt D2 (a Salomonnal együtt). Gondolom, valamennyit számít a két lapos szakasz is ebben.
Előzmény: (huligan 122538)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||