Sziasztok!
Volt egy balesetünk Hochkaron dec. 30-án. A MasterCard-omhoz kapcsolódó Vienna Life (Comfort10 családi) biztosítást használtuk. NAGYON NORMÁLIS volt a biztosító, Ausztriában nem először, nem csak nekünk volt velük nagyon jó a tapasztalatunk.
Persze éppen aznap mentünk fel síbusszal és hagytam otthon a telefonomat. Egy barátom telefonjáról jelentettem be az esetet. Jeleztem a telefon hiányát is.
- Felvették a helyi orvossal a kapcsolatot, ahova röntgen-re vitték a feleségemet. Amire nejem odaért. az orvos már mondta, hogy a biztosító jelentkezett. (Fizetni ott így semmit nem kellett, mindent a biztosító intézett ...)
- A kórház elérhetőségét is megadták, ahova átvitték utána nejemet. Ott sem kellett nekünk semmit fizetni.
- Este mikorra meglett a telefonom, a biztosítótól kaptam meg az infókat. Melyik kórházba, melyik osztályra vitték nejem ...
- Egyedül a hegyi mentőket nem sikerült elérniük, ami onnan jön számla, azt majd tovább kell küldenem a biztosítónak.
Tényleg nagyon korrektek, segítőkészek voltak. Jó szívvel ajánlom mindenkinek a Vienna Life-ot. Ausztriában nagyon flottul működik velük minden.