A K2 négyféle dizájnban dobja piacra azt a limitált szériát, amelyen a Rolling Stones dalszövegei, fotói, koncert programjai láthatók, s a lécek végére a K2 logója mellé természetesen Mick Jaggerék védjegye: vagyis a Rolling Stones ajak és a kinyújtott nyelv kerül.
"A Rolling Stones ötvenedik jubileuma igazi mérföldkő. Ők az utolsók, akik az igazi rock and roll szellemiségét képviselik, és akik saját jogon vívták ki a helyüket a rock történelemben. A Bravado számára igazi kihívás volt a K2 partnerének lenni, akik egy nagyon kreatív együttműködés eredményeként egy igazán fantasztikus sí szettet tudnak piacra dobni." - mondta Tom Bennett, a CEO of Bravado, így a Rolling Stones képviseletében.
"Ez csak az első a sok különleges és érdekes termék és promóció közül, amelyet a K2 az 50. évforduló kapcsán tervez" - árulta el Jeff Mechura, a K2 global marketing alelnöke.
A K2 nem először nyúl zenei témához, tavaly az Iron Maiden együttes előtt tisztelegtek. Az előző szezon síléceire az együttes 1981-es Killers című lemezének a borítója került.