A tavaly megépített hatüléses után a hóágyúrendszert bővítették a kelet-tiroli síterepen az idei szezonra.
h i r d e t é s
Először is, ejtsünk néhány szót a tavalyi szezonra elkészült újdonságról. A hatüléses Leppleskofel korábbi csákányost nyugdíjazott. Nyomvonala részint megegyezik elődjével, azonban jóval magasabbra visz. Olyannyira, hogy el is nyerte Kelet-Tirol legmagasabb felvonója címet, ugyanis hegyállomása 2683 méteren fekszik. A beruházás érdekessége, hogy a modern hatüléses kizárólag fekete pályákat szolgál ki, mindjárt hármat is (10, 11 és 12).
Csodás magashegységi környezetben fekszik a felvonó - Fotó: skiresort.de
Az idei szezonra a hóágyúrendszert fejlesztették tovább a 6-os és 7-es lejtők térségében. Bár a síterep magasságából kifolyólag hóbiztosnak számít, a lifttársaság így felkészültebbnek érzi magát az előszezonra, továbbá a forgalom szempontjából kiemelt karácsonyi időszakra.
Sportosan indul az eleje, csak fekete pályákon csúszhatunk le - Fotó: skiresort.de
A síterep mankója továbbra is a háromüléses Mooserbergbahn marad, ami az egyetlenegy összeköttetés a síközpont alsóbb és felsőbb részei közt. Remélhetőleg az elkövetkezendő években a fejlesztések szele eléri ezt a libegőt is.
A síterep mankója továbbra is a háromüléses Mooserbergbahn marad - Fotó: Stánicz Balázs (Stani)