Bár még az idén nem látszott, de a Magas-Tátrában továbbra is folytatódnak a komoly fejlesztések. A TMR néhány éve megvette Csorbató síterepét, ahol az idén már egy szállodát fel is újítottak, közvetlenül a pályák alatt. A tátralomnici síterep egyik kritikus pontja a Lomnici-nyereg alatti rész. Ide egy „fapados” ülőlift viszi fel a síelőket, idén azonban már emelkedik a fenék komfortérzése, a lift üléseit kényelmesebbre cserélték.
Nagyon távoli időpontban majd ide is modern felvonót terveznek, de egyelőre nincs sok értelme, hiszen a Lomnici-nyereg legendás fekete pályája, vagy új piros pályái, vagy akár a fenti freeride terület krónikus hóhiány miatt a szezon nagy részében használhatatlanok. Vélhetően az üzemeltetők addig nem fognak ide semmi modern és drága dolgot építeni, amíg a hóágyúzás engedélyezését le nem rendezik a környezetvédőkkel, vagyis inkább a nemzeti parkkal.
Új lift már biztosan épül jövőre is. Az idén Chopok-délen átadott 15-személyes kabinost lemásolják, és Tátralomnicra is kerül belőle egy hasonló a Start átszállóállomástól a Kő-pataki-tóig. Ennek a liftnek az építése már tavasszal megkezdődik. Az eddigi meglévő lift 900 fő/órás kapacitását az új lift kabinjai jelentősen megemelik majd, így már óránként 2400-an juthatnak fel a Kő-pataki-tóhoz.
Idősebbek emlékezhetnek, hogy régen a Grand Hotel Praha épülete mellől is közlekedett egy kabinos, amelyet 1937-ben építettek. Ennek az oszlopait 2010-ben bontották el végleg. Ide épülne egy újabb lift alsó állomása, amely a Start átszállóállomásig közlekednek. Ennek a liftnek a megépítésére még nincs konkrét időpont.
A már említett fenti, Lomnici-nyeregbe vezető lift felújítását egy másik projekt is beelőzheti. Az ótátrafüredi sikló felsőállomásánál, Tarajkán, korábban komoly síélet volt, amely mára hóhiány miatt jelentősen visszaszorult. A TMR jelenleg is vizsgálja, hogyan lehetne a környéket átépíteni, milyen fejlesztéseket lehetne végrehajtani a hegyoldalban, de ezekre csak a két új tátralomnici lift után kerülne sor.
F