Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Vona Liza által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (4)Időben csökkenő Időben csökkenő
Vona Liza
4 élménybeszámolót írt
4
7 éve tag
Topik: Donovaly
2017.02.28. 11:50
A foglalásban megírtam, hogy kp fizetek oktatás előtti este. Egyébként elég az oktatás előtt 1/2 órával megjelenni és fizetni, csak ilyenkor nincs 10% kedvezmény, ami ha előre fizetek megegyezik az OTP-s dev. utalás díjával, így semmi értelme nem volt előre fizetni. Az oktató rendelkezésre állt, csak angol nyelvű, és mivel már nem kezdő vagyok, illetve a fejlődésemhez szükséges kifejezéseket nem ismerem angolul, ezért kértem kifejezetten magyar nyelvű oktatót. Mellesleg pontosan tudták, hogy magyart kértem, és nem azt kaptam, mert a főnök csaj a fejemhez vágta, hogy a visszaigazolásban nincs odaírva, hogy magyar nyelvű oktatót rezervált nekem. Mellesleg, most voltunk Bialkán, és a lengyel előre jelezte, hogy nincs magyar snowboard oktatója, csak angol, de mivel a lányom perfekt, ez nem volt gond. Sőt a lányom mondta, hogy kifejezetten választékosan és jól beszélt az oktató (Adam3). Ha bárkinek jó az angol oktatás, inkább oda menjen, útidőben kb. ua., szerintem jobb pályák, felkészültebb oktatók vannak.
Előzmény: (Bigmafa 193995)
Vona Liza
4 élménybeszámolót írt
4
7 éve tag
2017.02.28. 11:36