Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

hamoriarpi által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (184)Időben csökkenő Időben csökkenő
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
Topik: Síkötés
2024.09.12. 21:38
Sziasztok!
Salomon Easytrack fúrósablont keresek ég alól-föld alól.
Elnézést kérek a sok beírásért!
Nem véletlen...
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
Topik: Síkötés
2024.09.08. 19:14
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valakinek a műhelyében L3086300001 referenciaszámú Atomic/Salomon fúrósablon?
Köszönet!
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
Topik: Síkötés
2024.09.01. 22:51
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy van-e Budapesten olyan szaküzlet, ahol Salomon/Atomic/Armada Strive 13 GW Demo síkötés gyári szervíz alkatrész szinten ki tudják szolgálni a vásárlót?
Köszönöm
h i r d e t é s
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.31. 12:42
Plusz 4-450-550 egy kötés rá és bele is szaladtunk a kevésbé kellemes kategóriába.
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.30. 19:53
Számíts rá, hogy a 88-as középrészű kategóriában ez az egyik legkevésbé barátságos romboló tank. Minden hibáért szól. Olyan, mint egy Hummer. Rengeteg youtube-os tesztet végignéztem róla, gondolom Te is. 1 napot próbáltam. Küldeni kell, hogy életre keljen. Lassan nem lehet vele menni. Olyan döglött vasúti síndarab, mint a Salomon S-Force Bold.
Amúgy kifutó széria, az Anomaly váltja, aminek minden tagja felhasználóbarátabb, mint a Brahma.
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.19. 16:26
Az a drága, ha mindent kifizettél, eljutottál oda, még sem tudsz síelni.
Ha visszamegyek - csakis svájci oldal. De nem a közeljövőben. A jövő év már fix.
Előzmény: (petib 221162)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.19. 08:39
Egyre növekvő konszenzus kezd kialakulni abban a tekintetben, hogy a svájci oldalon kell megszállni, még ha drága akkor is.
Örülök, hogy jól sikerült a hét.
Előzmény: (petib 221150)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.14. 14:11
Én múlt szezonban ezt 4x játszottam el sűrű egymásutánban. 2x oda-vissza, mivel meg voltam győződve arról, hogy a pre-payed azt jelenti, hogy előre megvetted az autópálya matricát és go.
Persze jött a levél az asfinag-tól. Ügyvéd által ékes és hibátlan németséggel írt levele hatására az elsőt kellett befizetni, a többit elengedték.
Az elsőt nem fogják elengedni. Fizesd be minél hamarabb, mert az összeg később több lesz. A költségek miatt nem éri meg ügyvédezni.
Előzmény: (esztike77 221119)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.11. 23:00
Ez az LF nem junior?
Az SC az női (Short Cuff).
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.11. 21:44
Cca 15 éves cipő. Én nem hasonlítgatnám semmilyen új modellhez. Hogy jön ide az, hogy egy új RS mennyibe kerül?! Nem is értem.
Előzmény: (gaboca 221105)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.09. 13:17
100%, hogy fáradt lécet teszteltem, ez ránézésre is több, mint nyilvánvaló volt.
A másik dolog, hogy tömegcsökkentés miatt a próbált évjárat és az én lécem között szerkezetet is módosítottak. Senki nem beszél róla, de ha valaki megnézi az adott 2 évjárat tömegadatait, akkor látszik, hogy szerkezeti hangolás is volt.
Az alapvető probléma az volt, hogy ez a 84-es középrész már all-mountain kategóriaként fut, egyébként teljesen helytelenül, mert amúgy 100% pályaléc(!!!) csak jobban alkalmazkodik a délutáni, lazább, túrtabb körülményekhez.
Mivel a valóban all-mountain (90 és felette középrész) tényleg hosszabbakat ad meg minden iránymutatás és kalkulátor - valóban több irányból is hagytam magam bevinni a málnásba a mérettel.
Ez a 84-88 kategória egy ilyen senki földje all-condition, átmeneti zóna, itt azért nem könnyű tökéletesen eligazodni, főleg akkor, ha ebben a kategóriában eddig nem rendelkeztem személyes tapasztalattal.
Na most már van tapasztalat!
Mindezt úgy írom, hogy senki irányába semmilyen ellenérzésem nincsen a témával kapcsolatban.

"Ha rádolgozol, (mint szobafestő az új kettes létrára), a léc idővel fárad, félúton találkoztok!"
Én erre maximálisan nyitott lennék, sőt - van egy olyan része is, hogy ez a léchossz, ebben a keménységben azért kedvesen, de odaszól, ha hibázik az ember. Tudnánk közeledni egymáshoz hosszabb távon, ebben kérdés sincs. A térdem féltem, mert ha van rá lehetőség, akkor az utolsó leheletemig szeretnék sielni!
Nehéz döntés, de jelenleg a tanulás lehetőségén kívül minden más paraméter az elengedés mellett van.
Előzmény: (VÁrpád 221087)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.08. 21:40
:)
Abban is kitűnő “szakemberek” segítettek a kiválasztáskor 1 teljes(!) mérettel nagyobbat…
Aztán az éjszakázások az interneten.
Mindegy, sok utánajárás és kidobott pénz és sok segítség pl. Tőled (!) után a bakancsomat úgy érzem, hogy ma sem tudnék jobbat választani. Egyszerűen kiváló, mert tökéletesen az én lábamra való.
Síben is ide szeretnék eljutni, csak megint túl sok az ismeretlen az egyenletben. -5cm elég e ahhoz, hogy érezhető változást hozzon, -10cm-nél meg már akkorát csökken a rádiusz, hogy azt már én nem akarom, valamit a léc is lényegesen puhább lesz, amit szintén nem akarok.
Kész őrület.
Előzmény: (gaboca 221077)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.08. 15:38
Ez a valaki meg joggal várja el, hogy egy szaküzlet eladója egy szakember legyen!
Azt pedig még inkább joggal várja az ember, hogy egy saját lécekhez "fejlesztett" "kalkulátor" ne írjon ennél az adott kalkulátornál is nagyobb hülyeséget.
Új geometriák, új anyagtani és technológiai megoldások vannak. Nagyon könnyű bevinni az erdőbe még egy nagyon nem kezdőt is.
A másik irányból is igaz a történet: sokszor az évtizedes aranyszabályokhoz való ragaszkodás hoz hibás eredményt.

Akár egy sítesztnapon próbált azonos méretű léccel is előfordulhat, hogy azalatt a 2 óra hossza alatt azt érzi az ember, hogy megjött az iPhone-érzés és utána, amikor napokig sajátjaként használja, akkor derül ki, hogy a léc egy energiavámpír (avagy a saját kondíciónk hiányos az adott léchez).

Én nem gondolom, hogy ennyire fekete vagy fehér ez a kérdéskör.

Jelenleg azt gondolom, hogy a sielő számára legideálisabb bakancs kiválasztása sokkal fontosabb, de egyszerűbb témakör, mint a léc kiválasztása.
Előzmény: (Lackó 221036)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.05. 16:25
Szlovénián keresztül kevésbé lehet ordas dugókba belefutni. Cserébe ott sok helyen van 110. Engem nem zavar. A pályamatricára kell még odafigyelni, mert nem elég az 1 hetes!
Előzmény: (pakesbar 221047)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.03.01. 07:20
Az, hogy fél évente van egy elütés abban, amit írok - nyilván összevethető azzal, hogy valaki privát üzenetben (mert ez ugyen így egyenes) suttyózza a másikat...
Mondom mégegyszer. Ez az többedik suttózás volt. Nem reagáltam az üzeneteire.
Előzmény: (VÁrpád 220999)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.02.29. 19:38
Nekem nem a kritikával van bajom, hanem a minősíthetetlen hangnemmel, amit megenged magának. Ismeretlenül, a billentyűzet mögül persze könnyen fotelhuszárkodik az ember.
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.02.29. 18:01
Nem tudom, hogy más kapott-e nyelvészünktől privát üzenetet. Nekem ez már nem az első suttyózása.
A fórum szellemiségéhez méltatlannak érzem és bejelentést tettem az adminisztrátoroknak.

"Irtad az eszed magall az latszik a leveleidbol..latalanban..nyilan...Titan..nagybetuvel szo kozben..Hat Teged a salyat hulyeseged nem zavar... csak mase??A sok angol magyar zagyvasagod..az sem...szegyelld magad suttyo ...."
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.02.29. 12:38
Ugyanezt érzem. A keménységben biztos vagyok, a tömegben már nem annyira. Gondolok itt a karbonnal erősített lécekre. VWerks, Elan Wingman 82 CTi, ahol a nehéz fa és fém elemek egy részét kiváltják szénszálakkal a tömegcsökkentés érdekében, a mechanikai paraméterek megtartása mellett.
Nagy kérdés, hogy a plusz tömeg, a plusz hossz, vagy a spoiler miatt megnövelt - eleve nem kevés (13,3 fok) forward lean miatt fájdul-e meg a térdem a harmadik napra?
C: mindegyik
D: egyik sem
E: fogyjál le
F: tanulj meg sielni
Előzmény: (gaboca 220986)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.02.29. 11:25
1 másodpercig nem volt komoly a vwerks ötlete. Nekem a Deacon 84 szerkezete tökéletes. Nem tudom a határai közelébe sem vinni. Nem szeretnék tovább kísérletezni.
Megpróbálom, amit Gaboca ajánlott + kérdezném Őt is, hogy mit gondol léctömeg viszonylatban?
Előzmény: (- Marky - 220984)
hamoriarpi
207 élménybeszámolót írt
207
7 éve tag
2024.02.28. 23:15
Volt 171-es, utolsó szériás RTM 81-esem. A testsúlyom miatt ez a 3D Glass, Titánkeret nélkül nekem kevés volt. Csavarodott. Sebességen pl. féltem vele. A hossza tetszett, meg a tömege. Szerintem a tömegben is megbújhat a kisördög.
Szerkezet nekem mindenképpen kell ez, a full woodcore + Titánkeret, hogy biztonsában érezzem magam.
Már a 172-es VWerks-re is gondoltam, mert az jóval könnyebb, legalább ugyanolyan mechanikai paraméterek mellett. Árban emészthetetlen.
Előzmény: (- Marky - 220981)
következőutolsó
h i r d e t é s
h i r d e t é s
Havazás Előrejelzés
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
MEGÚJULT A SÍELŐK NAPTÁRA
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.