Két kőkemény elv ütközik egymással.
Az egyik, az immár hagyományosnak mondható marketinges nézet, hogy csak a jóról beszéljünk, csak azt erősítsük. Aminek negatív kihatása lehet, azt mellőzzük, arról ne essék szó, ne is halljuk meg. Így kell eladni ingatlant, üzleti érdeket.
Én műszaki ember lévén a Welcome Problem nézeteinek terjesztője vagyok. A problémát meg kell ismerni. Fel kell ismerni, beszélni kell róla. Mindennemű fejlődés, fejlesztés, csak úgy lehetséges, ha a gondokat, problémákat nem söpörjük be a szőnyeg alá, hanem igyekszünk megoldani.
Nem muszáj ezt az utóbbit választani. Abba is hagyhatjuk. Ne beszéljünk róla. Jobb lesz? Akkor pár százan majd nem érzik becsapva magukat? Ugyanolyan jó érzéssel fognak Eplénybe menni mint azelőtt?