Halihó sziasztok!
A gyári versenyzők fogalma, ugye világos? Ebből következően a gyári léc fogalmának is világosnak kellene lennie.
Annak is világosnak kellene lennie, hogy a gyárak az eladási marketinget általában, (tisztelet a kivételnek), a fentiekhez igazítják. A cél az ELADÁS. Mert ugye, ki ne szeretné magát Bode Miller helyébe képzelni? Ezért aztán (amúgy évtizedek óta) megy a marketing kavarás, félrevezetés.
Az igazság pedig drasztikusan máshol lakik. Világosan kell(ene) látni, hogy az amatőrök világa nem a gyári versenyzők világa. Mondhatná valaki, hogy látjuk. De ha végigolvasom a hozzászólásokat, nem ez jön le.
Azért az igazsághoz tartozik, hogy a free világa alapos erjedést indított.
Visszatérve az eredeti témához, az amatőr világ jelentős része most is a „gyári” lécekről álmodik. Jó lenne nem gyári/bolti kategóriákban gondolkodni, mert az amatőr síelők számára legyártott hihetetlenül jó minőségű, profi-top lécek ott sorakoznak a „boltok polcain”.
Az SMSZ demo csapata "bolti" lécekkel megy. És az Interski kongresszusokon a világ nagy sí nemzeteinek az elit szakemberei a szájukat tátják, amikor a magyar demó csapat bemutatót tart.
A versenyzők állandó edzésben és tanulásban vannak. A jó léc önmagában az amatőrnek sem segít. Meg kellene tanulni síelni.
Szívesen olvasnék (akár itt is), a „bolti” kategóriák minőségi jellemzőiről világos, szakszerű, érthető, a GYAKORLATBAN MEGTAPASZTALT JELLEMZŐKET.
Mutatóban van néhány leírás az OZSI onlapján. Érdemes olvasgatni.