Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

SÍFUTÁS - kezdő vagyok

ÜZENETEK (16)Időben csökkenő Időben csökkenő
Trailrider
306 élménybeszámolót írt
306
15 éve tag
2011.02.08. 17:59
A hétvégén Szlovákiába, Skalkára látogattunk, részletek a Skalka topikban. Aki még nem járt ott, ne hagyja ki, érdemes. Mi most szombaton is megyünk.
Viri
715 élménybeszámolót írt
715
20 éve tag
2011.01.06. 17:42
Csaknem egy évnek kellett eltelnie ahhoz, amióta itt érdeklődtem, hogy a sífutás rejtelmeibe belekóstoljak.

Karácsonykor Ramsauban töltöttünk pár napot (Planai, Hochwurzen stb.) de 24-e délutánját, mivel korán bezárták a pályákat, Gombos (Charlei) Károly, mellesleg magyar biatlon bajnok, irányításával a sífutó pályán töltöttük.

Hát élményem volt bőven. Először is az, hogy könnyű a cipő és a léc, azután meg a hanyatt esés. Ezt megismételtem vagy háromszor mire megéreztem a terhelési pontot, s negyedik körtől már nem voltak problémáim. Köszönhetően Charlei instrukcióinak, aki becsülettel és nagy szakértelemmel levezényelte első próbálkozásainkat.

Persze Ő ahogy szokta, utána még tartott egy kis edzést 10-15 km-en + néhány lőszert is elropogtatott a ramsaui biatlon lőtéren.

Azt kell mondjam, hogy jó buli a sífutás, csak jó kondíció kell hozzá, s nagyon lehet élvezni. Biztos meg fogom ismételni más adandó alkalommal is.

Néhány kép a szárnypróbálgatásról:
kep-003.jpg
kep-005.jpg
kep-008.jpg
kep-010.jpg
WAndrea
1070 élménybeszámolót írt
1070
22 éve tag
2011.01.05. 10:24
Most jött a Bozsik Sífutóiskolától a hír, hogy ezen a héten szerda, csütörtök és pénteken 3 órától lesz sífutás oktatás a Normafa - Anna-réten (játszótér alatt, a kápolnánál)
Foglalj szállást a legjobb síterepeken!
KERESÉS
minerel
3725 élménybeszámolót írt
3725
17 éve tag
2010.11.15. 17:56
Nem sí futok bár elkezdett érdekelni a dolog ahogy elkezdtem túrni a netet a témában és a hóshow-n is beszélgettem a Bozsik sulival. Amúgy a párom van rákattanva...