Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Snowbike

ÜZENETEK (1)Időben csökkenő Időben csökkenő
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Ez egy kiemelt üzenet ebből a topikból: Snowbike
2009.12.27. 09:47
Az ülőpárna felső része, 60 cm-re van a talajtól.
A lécpár rögzítése (középpontok távolsága) 100 cm.
Az első léc vízszintesen bólinthat, rugós bakok csillapítják, illetve megvezetett tengelyen elmozdulhat, azaz csökken a kormány és a léc távolsága az első tengely hosszában.

Az ülőpárna rugózik, ez azért jó mert....olvass vissza a farokcsonttörésemig. A rugót próbáltam magam megoldani de a hideg, és az abban elvesztett rugózási értékek miatt maradt az eredeti alkatrész csere, nagyon drága, de gondolom azért, mert ide ez való.

Az első léc, NEM vízszintes, egy kicsit (pár fokot) dől előre, azaz a lejtőnek lefele.

Ez a termék L-es, azaz 190 cm testmagasság alatt ajánlott, és ez sajnos igaz, én 192 cm-rel furcsán ülök rajta, de már megszoktam.

A kormány diójának magassága 80 cm.

A tested súlypontja 15 cm-rel van csak előbbre a hátsó léc középpontjától, hiszen az irányítást a hátsó lécre kifejtett oldalirányú faralást kiváltó mozgatással végzel.

A lábtartó csak kényelmi eszköz, illetve ha a gyereket vittem magammal mert az ülőpárna hosszított, Ő oda tette fel a lábait. Lábtartóra rakott lábbal elképzelhető, hogy lehet használni, de az annyira magasiskola lehet, hogy három év alatt nem tudtam elsajátítani. Kell a "rövidléc" oldalra a lábakra. A lécek rögzítése szabványos síbakancs rögzítés 'asszem a bigfootokon ezt használják amúgy is.

A lécek oldhatóak legyenek könnyen, mert kabinos felvonóba nem tudsz máshogy bemenni.

Ha visszaolvasol a fórum elejére, megtalálod az ausztriai internetcímet, ők árulják az egyes alkatrészeket külön-külön is, így simán lenézheted ott azokat.

A használt termékek, és újak ára is ott van, arra jó, hogy eltökéld, mégis magad csinálod. Drága!
Osztrák zsibin nem is láttam, e-bayen sem.

A lécpár széles carving lécek, jól kanyarodik, illetve a gyári súlypont egyenletes elosztása miatt szédületesen jót lehet menni vele offpiste mélyhóban.

És a már megszokott morgolódással fejezem be, franciákhoz ne menj, lsd a történet első bejegyzéseimben. Mint írtam az én térdem kiszáradt, porc a porcon forog, fáj azaz síelni nem fogok, mozgásomban korlátozott vagyok ezen a téren, és az hogy negatívan különböztessenek meg tőletek egészségesektől, elfogadhatatlan. Ausztriában ezzel szemben az előzékenységük példamutató. Olaszoknál nem voltam, de viszont láttak ott, - és azonnal hívtak is ezért - snowbikeozókat. Szlovéneknél egy kis gondot jeleztek, azaz csak bizonyos pályákon, és bizonyos napszakban engedték.
Északi szomszédainktól nincs adatom.

Jó csúszást!
CIMG2611.JPG
CIMG2610.JPG
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.