Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Arlberg: idén összekötik Ausztria legnagyobb síterepét

2016.02.22. Bata Attila

Eddig a következő évek fejlesztésének gondoltuk, de a múlt héten bejelentették, hogy már az idén elkészül az Arlberg régió hatalmas fejlesztése, amivel összekötik a St. Anton és a Lech oldalakat. Összesen négy új liftet kell megépíteniük, hogy a 2016/2017-es szezonban már használni lehessen a teljes rendszert.
Miután az idén átadták a bővítést Saalbach-ban, jókat vitatkoztak a Ski Welt régióval, hogy melyik is a legnagyobb osztrák síterep. Ez a kérdés a jövő szezonra eldőlni látszik, hiszen ha tényleg megépül minden, akkor 305 kilométernyi sípályával és 87 lifttel az Arlberg régió mindent visz Ausztriában, de világszinten is a legnagyobbak közé emelkedik a teljesen összekötött síterepek mezőnyében.

Ahogy a térképek is mutatják, ehhez négy új liftet kell majd építeni. A lenti ábrát követve a 4-es számú, 2000 fő/óra kapacitású Albonabahn 2 nevű liftet, amely Stubenhez érkezik és a 2400 fő/órás kapacitású Flexenbahn-hoz csatlakozik (3-as számú).

A négy új lift egymás mellett pirossal, körülöttük a már megépített liftek
A négy új lift egymás mellett pirossal, körülöttük a már megépített liftek
Ennek a liftnek a végétől indul a két Trittkopfbahn. Az egyik, a közel 1 km hosszú és 1200 fő/óra kapacitású, amely Zürs felé indul (térképen 2-sel) és a Trittkopfbahn 1 jelű. amely 1,9 kilométer hosszú, 2400 fő/óra kapacitású és viszi tovább a kapcsolatot St. Anton irányába (térképen 1-sel jelölve).

A négy új lift az új pályatérképen
A négy új lift az új pályatérképen
Az összes új vonalon 10 személyes kabinos lift épül, hatalmas panoráma ablakokkal, hogy semmi se zavarja a kilátást a csodás hegyekre.

Más síterepek mintájára itt is kijelölnek egy körutat, vagy "körhintát", hogy megkönnyítsék a pályák választását, vagy érdekesebbé tegyék a síelést. A "Run of Fame" névre elkeresztelt pályakombináció igazán jó lesz egynapos síelésnek a maga 65 kilométerével és 18 ezer méteres szintkülönbségével.

Alpe Rauz völgyállomás, ahol a 3-as és a 4-es jelű találkozik
Alpe Rauz völgyállomás, ahol a 3-as és a 4-es jelű találkozik
Az egész építkezés 45 millió euróba (kb. 13,9 milliárd forint) kerül. A tervek szerint novemberre el is készülnek vele, aztán már csak a hóviszonyokon múlik minden.
KOMMENTEK

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK
h i r d e t é s
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE