Ausztria egyik leghóbiztosabb síterepe az idén is folytatta a fejlesztéseket. Ez most akár szó szerint is lehet érteni, hiszen a 2015-ben átadott sílift alsó szakasza után idén megépítették a felső szakaszt is. A liftet már a szezon elején átadták a síelőknek.
2015 novembere komoly újdonságokat hozott a síterep életében.
Egy új csodaépületet, motoros múzeumot és a Kirchenkar lift alsó részét adták át. A lift második részét idén adták át, csak folytatták a megkezdett utat. Ugyanaz a cég (Doppelmayr), ugyanazzal a legújabb technikával (D-Line) építette meg a felső részt is.
Az új, tízszemélyes kabinos lift 2147 méterről indul és 2839 méteren ér a csúcsra, egy középállomás (2630 m) beiktatásával. A D-Line kabinok ismérve, hogy úgy alakították ki, hogy nagyobb hely legyen a kabinban, főleg a lábaknak. Az ülések természetesen fűtöttek és menetközben kevésbé rázkódnak. Amikor beérnek, vagy áthaladnak az állomáson, azt csöndesebben teszik társaiknál.
Az új lift további erőssége a gyorsasága és kapacitása. Kilenc perc alatt felér a hegyre és óránként akár 2400 utast is szállíthat.
Az új lift mellett új pályákat is építettek. Egy 1,5 kilométer hosszú kék, és egy 0,7 kilométeres piros pálya várja a síelőket. Persze, nem mindenki a ratrakolt pályákat keresi. Az új lift hegyállomásától indul a freeride zóna, a lift mindkét oldalán.
Az már tényleg csak az ínyenceknek szól, hogy előzetes megrendelésre az egyik kabint "vendéglővé" alakítják át, ahol öt főre szolgálnak fel finomságokat, így kulináris élmények között lehet síliftezni.