A Decathlon 90%-ban saját márkás termékeket forgalmaz, nem kivétel ez alól a Wed’ze sem.
2008-ban alakult meg a Wed’ze márkája a Decathlon-on belül, a téli sportok márkájaként. Ide tartozik a sí, a snowboard és a szánkózás, de hozzájuk kötődik a freeride és a túrasí felszerelés fejlesztése is.
A márka küldetése, hogy a téli sportok örömét minél szélesebb körben ismertesse meg, minden igényt és felhasználási szintet maximálisan kiszolgálva.
Ahogy mindegyik márkának, a
Wed’ze-nek is saját márkaközpontja van (stílusosan) a francia Alpokban, a Mont-Blanc lábánál helyezkedik el. Itt dolgoznak együtt termékek fejlesztésén a termékmenedzserek, mérnökök és designer-ek, síelők és snowboardozók bevonásával, hogy közösen olyan technikai termékeket találjanak ki és fejlesszenek, melyek minden sportos felhasználó igényét kielégítik. Egyetlen céljuk a felhasználóik elégedettsége.
A tesztelések laboratóriumi körülmények között zajlanak, elsősorban a hőtartás és a vízlepergetés van fókuszban, a sportok jellegéből adódóan.
A tervezéstől a tesztelésen át, egészen a gyártásig minden a sportszerkereskedő belső folyamatának része, ezáltal tudja biztosítani a folyamatosan alacsony árakat.
Emellett természetesen folyamatosan fejlődnek és fejlesztenek, igyekeznek olyan választékot kialakítani, mely stílusos, ugyanakkor technikai tudásban is megfelelő színvonalat tud nyújtani.