Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

abatman által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (70)Időben csökkenő Időben csökkenő
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2007.12.16. 11:20
Soha nem látott aktivitás jellemzi ezt az egy éves fórumot. Köszi a képeket, érdekesek. Látszik, hogy sok ága van a snowbike-nak, hiszen pl. az enyém két carwing lécen fut, míg az egyensúlyt a lábaimon levő lécek biztosítják. A képen snowboard léc van, egy darab, a bicikli szerkezetre felépítve, illetve láttam már elől egy hátul kettő léces variációt. Azon túl variációban a kényelmi, illetve a kezelhetőségi variációk léteznek, azaz lengő és forgó, valamint rugós tagok. Az áruk így a 300 eurótól-2000 euróig lehetnek. Használtan szereztem az enyémet, mint ahogy írtam, most érik a gondolat, asszem kicserélem a léceket, újabb mélyhavas carwing variációra, miután a súlyelosztása tőkéletes, a cég azt írta próbálhatom nyugodtan az offpiste-zést. És akkor még nem is beszéltünk a félcső és egyéb atrakciókról mint az igazi hegyikerékpárőrület és társai...
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2007.12.09. 16:14
Most már a kíváncsiság is hajt de megelégedve vehettem tudomásul, hogy például a Mölltaler Gletscher-i kisvasúton probléma nélkül jutottam fel. Az pedig végképp megelégedéssel töltött el, hogy az üléses felvonó felső állomásának a kezelője szintén snowbike-ozik. Oda volt támasztva. Gratula a sógoroknak, még ekkora böszmeséget mint a Franciáktól itt eddig nem tapasztaltam.
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
2007.12.03. 13:22
Úgy látszik szerencséje válogatja, ugyanis 02-án semmi jele nem volt tömegnek. A kisvasút bejáratánál lévő parkírozók hézagosak voltak. A Pályák, nagyon jók voltak, a hóágyúkat járatták folyamatosan. A fekete pályaszakasz simán teljesíthető még a kezdő évei végén járóknak is. Igaz a 4-es bucklepiste, azaz a buckapálya, hát az azért érdekes.Az a bizonyos vendéglátás - az étteremben megvártuk a tömeg levonulását és háromkor telepedtünk le - hát bizony jócskán hagy kivetnivalót maga után.
Utolsónak értünk fel a csúcsra, hogy a kezelő fintorgása mellett megkezdjük a teljesen üres, félig ratrakolt pálya beülését. Tök egyedül csúsztunk a kisvasút állomásáig, ahol a jól ismert arcok várták, hogy velünk beszálljanak, így az éttermesek, a bár személyzete, a kölcsönzősök, pályamunkások. A szemünk láttára ürült ki és kapcsolt le a pálya. Azóta is az a megoldatlan kérdés foglalkoztat, hogy a kisvasút ellenpárjával felfelé érkező vonatvezető mit is fog magával csinálni?
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2007.03.17. 22:01
Na most akkor képzeld el, hogy leautózok 2700 km-t, meglátogatva három sírégiót, és mindenhol ez a nagyképü reagálás, lekezelő modor, mondván ilyet még nem láttak. Hol élnek ezek? Itt a nagy alkalom írtam a nagykövetségüknek, mert a sportszert én ízületi betegség miatt használom, síelni már alig tudok, így sértő hogy a betegségem, és az Ő tudatlanságuk miatt kitiltanak. Még ausztriában sem jártam így sehol, olaszországról meg ne is beszéljünk, ott már a felvonókon külön kampó van a síbiciklinek.
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2007.03.15. 09:35
Változatlanul annak a pár embernek és az olvasóknak okulásul leírnám hogy ezt a sporteszközt a Franciák úgy néz ki, simán kitiltották. Ide senki ne vigyen ilyet. Alpe d' huez igazgatója azt üzente ilyet még csak nem is látott ezért Ő nem engedi.
Jelzem megrendezték az első nemzetközi bajnokságot vele, ISO-s cég árulja ( Stalmach Ausztria) de ezt ők pont lesz@rták. Próbáltam elmagyarázni, hogy az ülő pozíció miatt mozgásában kissé korlátozott síelők is használnák, úgy mint Olaszországban vagy Ausztriában, de kb. ez is annyira érdekelte őket. Így jártam, maradt a sí.
Miközben a Tignes-i kisvasút Tv-jén folyamatosan az extrém síelési lehetőségeket mutogatták. Persze mit keresek én logikát egy Franciában külföldivel szemben ugye...
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
2007.03.15. 09:25
Azoknak akik ide látogatnak elindulás előtt, bíztatásként saját élményeimet írnám le a hóhelyzetről (egy órája értünk haza).
Les 2 alpes: A pályarendszer felső fele ratrakolt, sima, porhóval borított kisgyerekeknek is kitűnő, a nappali fagypont körüli hőmérséklet ameddig tart addig biztosan használható. Az alsó szakasz hókásás, de még így is sokkal jobb mint Olaszország.
Alpe d'huez:A marmottes I. vagy a Troncon I.-es felvonók első megállójától a pályarendszer felső fele igazi taktikás pályát rejt, az alagút használható, utána aki ezt az utat választotta kösse fel a gatyáját. Pic Blanc-tól lefelé az összes fekete pálya még jó, az alsó részek amik könnyebbek viszont már egész nap hókásásak.
A chateau noir 16 km-ét csak egyszer érdemes megnézni, ha már ott az ember, amúgy semmit sem ér.
Tignes: A háromból a legjobb szerintem, a Kisvasúthoz vezető végső pályaszakaszok amik hókásásak, a kása kezdetét feliratokkal jelzik ezeket a feliratokat helyezik mindig feljebb. Azok a részek amiket nem süt pofán a nap egész nap kitűnőek. A La grande mottétól lefelé kítűnően karbantartva, porhó, nagyon jól síelhető, a szemben lévő területekből a bal kéz felé eső Col du palet és a többiek legalsó szakaszait tekintve nagyon jók voltak.
A franciák modora csak rosszabb lett ha mondhatom, de a három legelemibb szó ismerete néha velük is csodát tesz.
Kellemes síelést a most indulóknak...
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
2007.01.19. 15:53
Midland G7-es pmr. Alternatívaként leírnám azoknak akik gondolkodóba estek, milyen készüléket is vásároljanak. A készülék az amatőr és a profi cuccok határán leledzik, a neten olyan 50-60.000,-ért árulják párban töltővel. Funkcióit tekintve az itt leírtak mindegyikét ismeri, sőt... Az egyéb fórumokon minden megtalálható. Kitartó keresgetés után megtaláljátok azt az oldalt is ami vmilyen ernyősök oldala, és ott találtok egy igazi jó, és barátságos szakembert, aki töredék árért tudja ezt a készüléket.
Meg is küldi, és miután tilos ezért csak elmeséli, hogy a pmr rádió nem csak antenna tuningot, de teljesítmény tuningot is tud 3W-ig.
Sajnos alapbeállításokkal tényleg nem igazán működik, azaz a hegy, illetve bármilyen tereptárgy komoly akadályt jelent az átvitelben, lakótelepen talaj közelben indított adás az egy kilómétert sem tudja a sok ház miatt. Viszont rálátással, azaz a csúcsról igen jó is tud lenni. És igen, akár a szállodáig is haza lehet szólni vele.
Autózásnál pedig szédületesen jó a pályán amikor az álmos sofőrök "ingyé" beszélgethetnek a célállomásig.
Dehát ugye mire való a tuning, ami tilos ugyebár.
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2007.01.19. 15:27
Ennek a két kedves embernek, és a többi érdeklődőnek okulásul leírom, hogy ezt egyszerűen ki KELL próbálni. Használata az első lejtő alján már világossá lesz, hiszen hamar rá kellett jönnöm, hogy szigorúan a fenekemmel kell irányítani, az amúgy tökéletesen reagáló, kivalló kanyarodó tulajdonsággal rendelkező, és a mély havat igazán szerető valamit. Szóval faralsz vele, mint a cajgáddal gyerek fejjel. A lábaidon található léceknek nem is nevezhető rövid valami pedig csak azt szolgálja, hogy meg legyen az egyensúlyod. De semmi esetre sem lehet lábbal lecsúszni vele. (akkor hagy a snowbikeot a kocsiban) Minél kevesebbet használod a lábaidat, annál jobban tanulod, és annál jobban is élvezed. Mellesleg van annyira újdonság még idén is, hogy a labancok még fotózkodtak is velem. Iszonyú sebességre képes, kipróbáltuk, mellém álltak lécekkel és aztán hajrá beülni a hegyet. Nyertem!!! De.... sajnos tudatlanságom, vagy csak a technikai hiányok miatt de be kell vallanom, hogy ugye úgy, mint a kerékpárral nem lehet kiállni a nyeregből rázós ugratóknál, azaz mindenedet üti a fenekednél. ( a profi készülékek 1000 euró felett akár három lengéscsillapítót, illetve rugós tagot is tartalmaznak) Nos snowbikeozásom harmadik napján eltörött a farokcsontom ( aki tudja tudja, aki meg nem az maradjon is úgy) most ezeket a sorokat a gépnél guggolva írom. Tanulság, azonnal beszerezni bodyprotektort azaz olyan rövid alsót, ami kiemelt farokcsont védelemmel van ellátva!
Összefoglalva viszont maga az élmény feledteti talán leendő bajaimat, hiszen milyen jó érzés egy síparadicsomban még az extrémeseknek is újat mutatni. A síbicikli persze ülős liften az öledben, húzósokon a kezedben szállítandó, míg a kabinba a talpak egy pattintással való leszerelése után simán betehetőek. Annyira nem ismerték, hogy még a kabint is megállították az elején, hogy becihelődjek, míg az "ausland"-okkal olyan intelligens labancok is simán előre engedtek, csak hogy kicsodálkozhassák magukat mi az Isten taligája van a kezemben.....
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2006.10.27. 00:32
Nos ennyi hónap távlatából minek után senki segíteni nem tudott azért leírom a https://www.stalmach.com oldalon új és használt síbiciklik rendelhetők. Én jelen pillanatban a rendelés közepén járok, azaz rövid korrekt levelezgetés után a pénzt a számlára utalva rágom a körmömet, talán jön az áru...
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2006.03.15. 21:50
190 cm magasságomra keresek használt hóbiciklit, kezdő típust, de azért jó síismeretekkel rendelkezem. Ha nem is tudsz egyet de van infód hol keressek ilyet, minden érdekelne. Köszi.

e-mail:az12345@freemail.hu
elsőelőző
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.