Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Mátraszentistván Sípark topikból

ÜZENETEK (5)Időben csökkenő Időben csökkenő
- Marky -
754 élménybeszámolót írt
754
15 éve tag
2010.02.24. 10:30
Komolyan irigylem az életedet, h Neked hétről-hétre egy kissé túlzó marketing-szlogen jelenti a legnagyobb problémát :)

Ennél sokkal durvább, agresszivabb reklámokkal találkozunk nap, mint nap.

Ez legyen az üzemeltetők dolga, az esetleges rossz marketing úgysem marad megtorlatlan a fogyasztók részéről. Nem hiszem, h sielők ezrei járnak vissza ide csak a szlogen miatt. Az üzemeltetők rengeteg dolgot letettek már az asztalra azért, hogy MSZI felkerüljön a hazai síélet térképére.

És, hogy lásd, nem kötekedni akarok: igen, szerintem is túlzó a fenti szlogen, de ne legyünk mindig rosszaindulatúak: ne a megtévesztés szándékát lássuk benne, inkább az ott dolgozók törekvését arra, hogy egy jó hangulatú síelésért ne hagyjuk el hazánk területét!

Sőt, további kiváló ötletek is vannak hozzászólásodban, a "Mátra-brand" rengeteg kiaknázatlan lehetőséget rejt még magában. (Sipályák, kalandpark, túraútvonalak, kékesi torony, éttermek, campingek, falusi turizmus - már mind készen áll!). Csak némi összefogásra lenne szükség a mátrai vállalkozások, és segitségre a Turisztikai Hivatal részéről.

Amig ez az összefogás nem valósul meg, addig mindenki úgy boldogul, ahogy tud. A profitért folyó harcba simán belefér egy ilyen mottó véleményem szerint.

Én igy látom ezeket a dolgokat, bár lehet, hogy én veszem lazán (bár szerintem Te veszed túl komolyan :))) )

Üdv
Marky
Előzmény: (Mil 85812)
Mil
800 élménybeszámolót írt
800
17 éve tag
2010.02.24. 10:19
Nem kell kiforgatni, lehet értelmezni is. Akkor kiderül, hogy nem kihagyhatatlan és nem alpesi élmény. Itthon van, az igaz.

Kívánom, hogy MSZI az ötvenedik születésnapján patinás mátrai síterepként hirdesse magát.

A szlogen választás tényleg nem egyszerű dolog. Fontos, hogy jól hangzó, rövid, figyelemfelkeltő stb. legyen. A stb. elé azért nem árt, ha oda tudod tenni az "igaz"/"reális" jelzőt is.
Mátraszentistván Sípark
1001 élménybeszámolót írt
1001
14 éve tag
2010.02.24. 10:08
A szlogen választás nem egyszerű dolog. Fontos, hogy jól hangzó, rövid, figyelemfelkeltő stb. legyen. Nem hiszem, hogy ezzel bárkit megtévesztenénk, hiszen mindenki tisztába van vele, hogy a Mátra nem az Alpok, de mi nem is ezt hírdetjük hanem azt, hogy "Kihagyhatatlan alpesi élmény itthon..." ki lehet ezt is forgatni, a szlogenek már csak ilyenek! :-) A jó szlogen elgondolkodtatja az embert és a fejében ragad. Nézzétek meg a nagy világmárkák szlogeneit nagyon sokba belelehetne kötni, mégis jól működnek.

Egyébként nem is baj ha így kielemzitek ezeket a dolgokat, érdekes és legalább van miről vitatkozni. :-) Mi már sokszor leírtuk ezzel kapcsolatban a véleményünket. Témanyitás ötlet: "magyar sípályák marketing fogásai" szép kis viták lennének.

Üdv,
Kőrösi Gergő
marketing
Előzmény: (Mil 85812)
Agent
1646 élménybeszámolót írt
1646
20 éve tag
2010.02.24. 08:31
"Félrevezetve a saját olvasóit."
Minden bizonnyal az olvasók az "alpesi" jelzőn felbátorodva megindulnak Mátraszentistvánra, majd ott meglepve konstatálják a 3000 méteres sziklás bércek, jégbe fagyott vízesések hiányát:):):)nemár - mi lesz a következő, hogy miért éppen Szent István? Hisz nem is járt ott talán:) Nemrég más fórumon azon ment vita (nem a sielok.hu-n), hogy márpedig Bakony az nem hegység, hanem csak dombság, és a Kőris-hegy is csak egy domb, merthogy nálunk nincsenek is hegyek, csak Ausztriában.....:)LOL.
Előzmény: (Mil 85812)
Mil
800 élménybeszámolót írt
800
17 éve tag
2010.02.24. 08:14
Gyerekkoromtól kezdve volt szerencsém kirándulni a Mátrában, a Kékestető és a Gallyatető között. Volt szerencsém kirándulni az Alpokban, Salzburg tartományban a salzkammerguti tóvidéken.

Számomra az Alpoknak és a Mátrának teljesen eltérő hangulata van. Bizonyára nem én vagyok az egyedüli aki így érzem.

Az alpesi településeknek, hegyvonulatoknak, síterepeknek van egy közös, sajátos hangulatuk, amit alpesiként tanul meg és éget az agyába az ember. Van valami közös Obertauernben és Alpe d'Huez-ben, ami nincs meg Mátraszentistvánon, ami egy lankás domboldal, lankás, szelíd hegyek között, lombhullató erdőkkel. Hamisítatlan hangulat az alpesi és a mátrai is, de a kettő nem ugyanaz.

Akkor sem, ha a egy mátrai síterep alpesiként propagálja magát.
Akkor sem, ha ennek a sielok.hu ingyen és bérmentve teret biztosít. Félrevezetve a saját olvasóit. Sorry.

Az, hogy MSZI alpesiként propagálja magát, csak azt jelenti, hogy marketingszempontból úgy gondolják, hogy ezzel több látogatót vonzanak. Ennyi. Ez a rövid távú gondolkodás.
Közép és hosszú távon viszint sokkal jobb lenne elkezdeni építeni a Mátra brandet. Az emberek megtanulnák, hogy a Mátrában igenis nagyszerű síterepek vannak, ahova igenis kifejezetten ezek miatt a terepek miatt érdemes elmenni. Sokkal jobb lenne, ha lenne a helynek egy saját karaktere, identitása, minthogy valami pótlékául ígéri magát, amivel domborzatában, éghajlatában, dimenzióiban nem versenyezhet.
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.