A szlogen választás nem egyszerű dolog. Fontos, hogy jól hangzó, rövid, figyelemfelkeltő stb. legyen. Nem hiszem, hogy ezzel bárkit megtévesztenénk, hiszen mindenki tisztába van vele, hogy a Mátra nem az Alpok, de mi nem is ezt hírdetjük hanem azt, hogy "Kihagyhatatlan alpesi élmény itthon..." ki lehet ezt is forgatni, a szlogenek már csak ilyenek! :-) A jó szlogen elgondolkodtatja az embert és a fejében ragad. Nézzétek meg a nagy világmárkák szlogeneit nagyon sokba belelehetne kötni, mégis jól működnek.
Egyébként nem is baj ha így kielemzitek ezeket a dolgokat, érdekes és legalább van miről vitatkozni. :-) Mi már sokszor leírtuk ezzel kapcsolatban a véleményünket. Témanyitás ötlet: "magyar sípályák marketing fogásai" szép kis viták lennének.
Üdv,
Kőrösi Gergő
marketing