Az oszlopokat valóban át kell helyeznünk a felvonó mellé. Az eddigi 11 db lámpaoszlop helyett csak 6 db marad és felújítjuk a világítást. A 2*80W-os higanygőz lámpatestek helyett 500w-os fémhalogén fényvetőket alkalmazunk. Minden lámpaoszlopra 2 darabot teszünk úgy, hogy szembe ne világítson. kb 12*-ese fényerő lesz az "új szakaszon".
Már megkezdtük az 1-es pálya feltöltését. A valamikor fele szélességében működő pályaszakasz a pálya legforgalmasabb és egyben legrosszabb része volt az esőzések által kimosott vápa miatt. Kb 4000 m3 földfeltöltéssel rendezzük a terepet úgy, hogy az alját becsövezzük annak érdekében, hogy a hegytető felöl érkező vizek ne errodálják tovább ezt a legforgalmasabb pályarészt.
Úgy véljük, hogy így a ténylegesen használható sífelület itt sokszorosára növekszik.