Sokan nem értették, hogy a dél-kaliforniai tengerpart szörföseinek minek kell egy alpesi sílécgyárat megvenniük. A szörfösök, gördeszkások és hódeszkások sportruházatainak sikeres gyártója igencsak bevásárolt a Rossignol megvételével. A híres dal szerint Dél-Kaliforniában sosem esik az eső, de hó tekintetében sem jobb a helyzet. Az amúgy sem hóbiztosságukról híres pályák katasztrofálisan rossz szezont zártak az enyhe 2006/2007-es szezonban, így a Quicksliver kénytelen volt 2007 első negyed évi profitját 87% veszteséggel zárni, köszönhetően az elmaradt síszezonnak.
Idén már nyílt titok volt, hogy az amerikaiak szívesen megválnának a kellemetlen pénznyelőjüktől, csak az volt a kérdés, hogy milyen veszteséggel tudják megúszni az elhibázott döntésüket. 2005-ben a Quicksilver 560 millió amerikai dollárért jutott hozzá a Rossignol termékekhez. A mostani tárgyalások végén 146 milliós vételárnál csaptak egymás tenyerébe a felek. Bár a veszteség jelentősnek tűnik, a piac mégis örült a döntésnek, az üzlet bejelentésének hírére a vállalat részvényei egyből 13,8 százalékkal emelkedtek.
A vevő, a Chartreuse and Mont Blanc cég nyolcvan százaléka az egykori Rossignol főnök Bruno Cercley tulajdonában van, a maradék 20 százalék pedig egy amerikai cég tulajdona, akik szintén tulajdonosai a K2 és Völkl márkáknak is. Most, hogy a Rossignol, és vele együtt a Lange, a Dynastar, és a Look is a hozzájuk került, természetesen beindultak a spekulációk az iparágon belül.