Jut eszembe. A rugós ablak spricni, csak a régi típusú Trabantokon volt. A 12 voltos rendszerűeken már elektronikus ablak spricni volt. Érdekesség, hogy a szivattyú megindítása után 2 mp-el indult el az ablaktörlő. Az ablaktörlésnek pedig 4 időzítése volt, a két sebességen kívül.
Látszik, hogy a rugós spricnit keveset használtad, mert akkor tudnád, hogy elég ritka volt, ha jól működött. Ezt ép ideje volt lecserélni. Nagy hiba volt azonban a régi karburátor helyett csináltak újat, ami egy kész horror volt. Közlekedésre ugyanis alkalmatlan volt. Nagy előrelépés volt az új típusú első futómű, ami örök életűvé tett a Trabi ezen problémáját.
A lealázással kapcsolatban, pedig az az érzésem, hogy fogalmad nincs arról, egy Trabantossal mit művelnek az olyan autósok, mit te vagy. Te észre sem veszed, hogy miközben a Trabis belekezdett a te előzésedbe, te gyorsítasz, ösztönösen, vagy szándékosan, ki tudja, mert ő nem akart mögötted 70-nel közlekedni. Tudod egy pár évig elmegy, hogy az ember bekényszerül valamelyik beképzelt autós mögé, és inkább lassabban megy, de én biztos vagyok benne, hogy kettőnk közül te vetetted volna le a szíjat előbb. Végül is mindig megoldottam. Ha úgy láttam, hogy előznöm kell, úgy kellett helyezkednem, hogy az autós kolléga ne vehesse észre, hogy mire készülök. Az előzéshez mindenkor lendületből kellett neki készülődni, mert ha erre ne figyeltem, akkor a kollégának az sem fájt, hogy a gyorsításával, engem keverjen bajba. Ott maradtam a szembejövő sávban, csak ezért, mert ez neki jó poén, hogy a Trabantossal jó kitol.
Bocsánat! Kinek van kisebbségi komplexusa?
Te azt mondod a Trabantosnak, aki ugye gyorsít azért, hogy a turbó Opel, BMW, Mercédesz ott maradjon a szembejövő sávba.
Látom, még mindig nem érted. Hagyjuk.
Bár a történetet a nyomaték kedvéért írtam és nem azért, hogy ilyen nem idevágó részletekről értekezzünk.
Csak azért ez egy nagyobb lélegzetű téma, mintsem, hogy egyetlen mondattal írj fricskát nekem.