Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Eplény Síaréna topikból

ÜZENETEK (9)Időben csökkenő Időben csökkenő
elvesztett_ugyfel
10 élménybeszámolót írt
10
11 éve tag
2013.01.08. 14:03
Kedves Nordica Vili!
Köszönettel elfogadom a közvetlenebb stílusod.
Nem terveztem idén többet az eplényi pályák közelébe menni, de meg kell vallanom őszintén: Az itt és a saját fórumotokban közzétett válaszok tartalmi és stílusbeli minősége álláspontom revideálására késztet.
Én is bízom benne, hogy az észrevételek pozitív irányú hatásai hosszabb távúak lesznek. Köszönöm.
elvesztett ugyfél
5 élménybeszámolót írt
5
11 éve tag
2013.01.08. 09:54
Kedves Síaréna

Először is megszeretném köszönni annak a hölgynek a tájakóztatását , aki január 7.-én a pénztárnál volt.Jegyet szerettem volna venni, de kérdezte, hogy láttam-e a pálya állapotát, mert utólag a pénzt nem fizetik vissza.Közöltem vele, hogy még nem és mondtam neki ,hogy majd megnézzük és majd visszajövünk.Felsétáltunk a működő pálya tetejére közben kerestük hogy hol van hó, mert csak jeget láttunk
Ilyen körülmények mellett egyáltalán miért van nyitva a sípálya? Bevételre nem nagyon számíthatnak ilyen körülmények között.Miért nem zárják be egy napra és teszik rendbe a pályát?
Miért dicsekednek hóágyúik számával , ha nem használják?
Ha kiírták volna, hogy jeges a pálya ,akkor nem utaztunk volna fölöslegesen 200 kilométert.Nem csak mi mentünk haza csalódottan, hanem még mások is akik 180 kilométert kellett utazniuk.
Volt ott reggel egy férfi aki lecsúszott a pályán 9:40 körül (nem tudom ki volt az ,de nem átlagos rendszámtáblája volt ,E betűs volt és utána számok )ő is megnyugtatott minket hogy a pálya használhatatlan.
Miért tettek fel vasárnap hóágyús képet , ha nem is volt hó, még a barna foltok a pálya elején látszottak, nem beszélve a kavicsokról.
Inkább Szlovákiába vagy Ausztriába megyünk legközelebb.
További sikeres munkát kívánok :)
Nordica Vili
77 élménybeszámolót írt
77
14 éve tag
2013.01.07. 17:43
Senkit,téged sem szeretnénk elveszíteni, remélem nem sértő a tegezés, idősebb vagyok.
Sajnos az időjárás tragikus volt,szinte minden eddigi munkánkat tönkretett.
Amit leírsz, nem kívánom vitatni, szubjektív, de jó néhány dologban szívesen tájékoztatlak személyesen, amikor legközelebb jössz, ha jelzel előre, meglátod máshogyan értékelsz majd dolgokat.
Van igazad több dologban, mi sem vagyunk hibátlanok, de azt gondolom jelentős a változás az előző évekhez, és másokhoz képest.
Nem volt várható a meteorológia szerint hogy a 6, 7, SB pályák teljesen leolvadnak, és az 1 is határeset lesz.
Ma hajnal óta dübörögnek az ágyúk, most már 24 megy , óránként több mint 500m3 havat gyártunk.
Reggeltől az 1 pálya porhó lesz végig, napközben 6, és SB- val folytatjuk.
A kritikát köszönjük, szívesen vesszük , tanulunk belőle, remélem.
elvesztett_ugyfel
10 élménybeszámolót írt
10
11 éve tag
2013.01.07. 16:43
Íme: Objektív tényközlésekre szorítkozva, amelyekkel vitatkozni lehet, de nem érdemes.
A honlapon közzétett üzemeltetői közlemények szerint:
Péntek esti hír" ... Előbukkanhatnak barnás foltok, de ezek csak a hóban levő szennyeződések keltette elszíneződések. ... figyeljétek folyamatosan aktualizált híreinket, melyben helyzetjelentést adunk a felvonókról és a pályák állapotáról.
Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki az időjárásból, és a lehető legjobb körülményekkel várjunk Benneteket."
Szombat reggeli hír: " ... Helyenként barna foltok vannak a hóba keveredett szennyeződések miatt. ... "

A fenti információk köszönő viszonyban sem voltak se a pálya- illetve a felvonó nyomvonal állapotával. (videók, képek hamarosan)

Szubjektív tények, amelyekkel vitatkozni lehet:
-A pénztárban köszönés helyett azzal kezdeni, hogy "Felelősséget nem vállalunk a nyitvatartási időért és jegyet vissza nem váltunk" szerintem rossz ómen.
-A "Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy a lehető legtöbbet ... " kimerült abban, hogy az 1-es csákányost elindították. 12-17 óra között egyetlen egy pályamunkást nem láttam, aki azon munkálkodott volna, hogy hó kerüljön legalább a felvonó nyomvonalára a nem üzemelő 6-os pálya hókupacaiból.
-50-60 cm hó sehol nem volt a pályán 1/2 négyzetméternél nagyobb felületen. Az is csak a hóágyúk tövében.
-Az fogalmazódott meg bennem az 1/b, 1.2 és a 6-os pályák környezetét látva, hogy mintha váratlanul érte volna a Nordica Síarénát a téli szezonkezdés: szanaszét heverő alkatrészek, építési anyagok-, törmelékek, nyitva hagyott munkagödrök, befejezetlen vagy éppenséggel ideiglenes tákolmányok a funparkban, stb.
-Az egy- illetve két személyes vonszolók valamilyen kiismerhetetlen logaritmus alapján lettek felrakva. Így gyakran előfordult, hogy a nem túl nagy érdeklődéssel kísért napon is sor volt. Kérdés: Olyan nehéz lett volna azt a 17db egyes illetve 45db kettes vonszolót egyenletesen felszerelni a drótkötélpályára (1-2-2-2-1-2-2 fejlesztés 47)?
-Kár volt azt a kevés erőforrást (értsd: vizet) ellőni a 6-os és 7-es pályák behavazására. 1 napig voltak nyitva?
-Semmilyen jelét nem láttam annak (vagyis igen, de ez így inverz), hogy a csapadék elvezetésére és összegyűjtésére törekvések történtek volna. Az 1-es felvonó tövében állt a víz, a pályán és a felvonó nyomvonalán több helyen buzgárok (?) jelentek meg. Ha már annyira vízhiányos az időszak, érdemes lett volna erre is 1 kis figyelmet fordítani és cserében a kis vízfolyások nem teszik tönkre a pályát (fejlesztés 2).
-Mekkora anyagi és szellemi ráfordítást igényelne az, hogy az egy szem 1-es felvonó nyomvonalát műanyaggal vagy ahol igen köves fa lécekkel, stb. kicsit aládolgozva időjárás-biztossá varázsolni?
-Az új világítás tartóoszlopait ki lehetett volna váltani az 1-es felvonó oszlopaival (fejlesztés 15)?
-Milyen ötlettől vezérelve maradt le a lyuk a bérletről? Sajnos csak 5-7 cm-ről érzékelte a rendszer a kártyákat. Ez így se nem gyors, se nem kényelmes (fejlesztés 20-21).
-Ugyan ajtók kerültek Holle Anyó házára szép számmal, de nem sokat érnek, ha nincs egy visszahúzó szerkezet. A kiírás, hogy ti. csukd be az ajtót Mo-n nem működik (fejlesztés 18).
-Hiába az éttermi fejlesztés, ha a pénztáros rendszeres időközönként sarokig kitárja a két rész között ajtókat, így hűtve az önkiszolgáló éttermi részt (fejlesztés 9).
-1-es pálya alsó része 5*-os (fejlesztés 24).
-Éttermi kínálat OK. Kiszolgálás érezhetően javult (fejlesztés 28).
-Veszélyeket rejt magában az 1-es lift beszállási helye (fejlesztés 45).
-Nem lenne szerencsés, ha a kezelő a faházba üldögélne (fejlesztés 46).
-A Vodafone térerő OK (fejlesztés 57-58).
-A jelszavas (csak a panzió vendégei részére) Wifi elérhetőség, nem OK (fejlesztés 59).
-Lehet, hogy biztonsági elemek beszerzésre kerültek, de továbbra sincs egyetlen egy darab tájékoztató, oktató vagy figyelemfelhívó tábla sem (fejlesztés 61).
-A hójelentés nem korrekt (fejlesztés 70).
-Porfogó nagy-képernyős TV. Nem működött (fejlesztés 73).
-PayPass nem működött sem a lift kasszánál, sem az étteremben (fejlesztés 88).
-A kvad nem töltötte be szerepét. Havat nem sikerült vele tolni, csak fel- és le furikázni. De azt többször is (fejlesztés 89).
Röviden ennyi. Értelmes párbeszéd ON; agymenés IGNORE.
Előzmény: (Robin 149616)
maci-laci
3532 élménybeszámolót írt
3532
18 éve tag
2013.01.07. 13:21
Bővebben kifejtenéd? Mit írtak a honlapon és mi volt a valóság ? Esetleg pár fényképpel alátámasztani nem elvetélt gondolat. A meleg miatt gondolom nem volt valami rózsás a helyzet.
Kíváncsian várom az írásodat és még ennél is jobban várom az Aréna válaszát.
RM
873 élménybeszámolót írt
873
19 éve tag
2013.01.07. 12:56
Engem is érdekelnének a konkrét panaszok. Nekem idén éppen az tűnt fel, hogy nagyon korrektül tájékoztat az Arena. Általában nem csak azt írják le mi van vagy nincs, hanem az is miért. (Pl. szél miatt nem megy az ülős lift, kímélik a pályát az eső/meleg miatt így nem nyitnak ki ....)
Pistabácsi
248 élménybeszámolót írt
248
17 éve tag
2013.01.07. 09:48
Le lehet írni itt is korrekt módon...mindenkinek jól jön a tájékoztatás...
Robin
2501 élménybeszámolót írt
2501
17 éve tag
2013.01.07. 09:40
Kíváncsian várjuk !
elvesztett_ugyfel
10 élménybeszámolót írt
10
11 éve tag
2013.01.07. 09:20
Szomorúság
Figyelem! Kritika következik. Gyengébb idegzetűek kérem lapozzanak.

Tisztelt Nordica Síaréna!
2013. január 5-én síelni szerettem volna az eplényi Nordica Siarénában.Sajnos nem sikerült olyanra, mint azt elképzeltem, s erről nem csak az időjárás tehetett.
A honlapjukon erre a napra vonatkozóan közzétett üzemeltetői közlemények, információk köszönő viszonyban sem voltak se a pálya illetve a felvonó-nyomvonal állapotával.
Gondoltam, hogy egy hosszabb bejegyzésben osztom meg tapasztalataimat a fentiekkel kapcsolatban, de letettem róla. Hiába a 93 pontban felsorolt 2012/2013-as fejlesztések, egy pont nagyon hiányzik még mindig, de az évek óta. Talán lehetne ez a 0-ik pont, mint az Origo: Korrekt tájékoztatás-, hozzáállás. És nem is kerülne sokba.
Üdvözlettel, egy elvesztett ügyfél
Ui: Ha észrevételeim érdeklik Önöket, szívesen megosztom akár itt vagy magán-levélben egyaránt.
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.