SlalomSport;
Ezt csúnyán el****tam bocsi, csak fura volt, h a második lapján 1 topicnak már ilyen régi bejegyzés van.
Tudtam én, h MINTHA valamelyik topikban olvastam volna, hogy az idén már nem szervizeltek ; ez 1 baromság - sorry ez egy idén ÁPRILISI bejegyzés volt, elnéztem a dolgot: nem az volt a cél, h hamis infót terjesszek.
Kiszedtem a keretéből, pár napra megfigyelés alatt tartottam meg tesztelgettem, hogy nem e ereszti az olajat, ezért a fura összkép. Én is észrevettem, h a középvonalat nem egyszerű belőni, még úgy sem, h a kötésbe belecsatlakozik az a kis acéldrót + azt hasraütésre megállapítani, h mennyire kell, h kihúzva legyen a dugattyú meg az s.k. megfúrásra gondolni sem mertem.
Mindenképpen köszönettel elfogadom az ajánlatot; ha van (ráadásul pontosan ehhez a pistonhoz való) sablonotok meg rutinotok ebben az egy fegyvertény; leegyszerűsíti a dolgot.
A jövő hét elején jöhetek valamikor?
Azt nem tudod véletlenül - nekem nagyon úgy tűnik, h igen - hogy a Markernél magukat a (első-hátsó) kötéseket le lehet e szedni egy adott léchez-rögzítő sablonról és rá lehet e tenni egy másikra? Elhoznám azt is, ha már a piston bigyó miatt elindulok a városban a síléccel.
Nagy lenne, ha át lehetne szerelni.
Még 1* bocs és előre is kösz.