A síterepeknek minden szezon előtt komoly problémát jelent a szükséges munkaerő biztosítása. A salzburgi síterep hirdetése elérte célját: sokan beszélnek róla.
Talán sokan nem is gondolják, de a síterepek jelentős része minden szezon előtt komoly energiákat fektet álláshirdetésbe, hogy biztosítja a megfelelő létszámot a télre. Észak-Amerikában sok síterepnek komoly fejtörést okoz a betöltetlen üres állások száma, így pl. az idén soha nem látott órabérekkel és bónuszokkal toboroznak alkalmazottakat a lifttársaságok.
Európában is hasonló a helyzet, az elmúlt hónapban számos osztrák síterep jelentette meg hirdetéseit, akik ratrakost, pénztárost, pályamunkást, felszolgálót és egyéb kollégákat keresnek, akikre a síterepeken szükség lehet.
Ebben a hirdetési dömpingben bizony valahogy ki kell tűnni, hogy a figyelem valakire irányuljon. Erre érzett rá a kicsi, de hangulatos Filzmoos síterepe, akik elég nyáriasra öltöztetett (vagy inkább vetkőztetett) hölgy és úr képével tették közzé hirdetésüket.
Ahogy ilyenkor lenni szokott: vannak akinek, ez már sok. Előkerültek az ismert jelzők (szexista és társai), de a hirdetést elkészítő marketing cég szerint ilyen öltözetű embereket bármelyik kültéri medence partján láthatunk.
Természetesen, mindenki döntse el, hogy ez túlzás, vagy nem. Egy biztos, a hirdetés elérte a célját, sokakhoz eljutott.