Az esély megmaradt arra, hogy ismét használni lehessen a liftet, hiszen lezajlottak a tárgyalások a liftépítőkkel, és a síterep az olasz Leitner cég ajánlatát tartotta a legjobbnak, akik vállalták, hogy szezonkezdetre elkészülnek a feladat első részével. A tervek szerint egy óránként 2400 személyt szállítani képes gondolás lift épül a régi nyomvonalán, de az idő rövidsége miatt ezt már nem lehet teljesen felépíteni. Az építkezést két részre bontották. Az első részben kimarad az állomások felújítása, és az alsó állomás mellé tervezett kabintároló megépítése, így a felvonó is csak kisebb kapacitással üzemelhet az idei szezonban. Az mostani télre tervezett 1200 fő/órás kapacitás is még így is jó megoldásnak tűnik a mostani helyzetben. Az idei szezon után természetesen elkészülnek a hiányzó építkezésekkel, és jövőre már tényleg teljes kapacitással mehet a felvonó.
Az építkezés a múlt héten már megkezdődött, az új lift a régi nyomvonalára kerül. A régi, problémás, sokak által kritizált tartóoszlopokat eltávolítják, és helyettük újakat állítanak fel, de nem pontosan a régi oszlopok helyén. Így fordulhat elő, hogy két különböző céget bíztak meg a nyomvonal munkálataival: az egyik a régi lift oszlopait távolítja el, a másik pedig az új oszlopokat állítja be szinte egyidőben.
Az új lift építése összesen 12,5 millió euróba kerül, ebből az első fázis költsége 8 millió euró.