A tervek szerint három kabinos és hét ülőfelvonó épülne meg a hat év alatt. Néhány konkrétum a tervekből. A Grand Hotel mellett található 30 fős kabinost lecserélik egy modern 16 fősre, amely a Start állomásig fog közlekedni. Innen majd a jelenleg legmodernebb felvonónak tartott funitel típusú lifttel lehet majd feljutni a Kőpataki tóhoz. Jelenleg is egy modern lift viszi fel itt a turistákat, de a cserét a területen uralkodó erős szelek indokolják.
A funitel rendszerű liftek egyik legnagyobb előnye, hogy erősebb szélben is közlekedhetnek. A jelenlegi kabinokat csak 60 km/órás szélben lehet használni. Ezzel szemben az új felvonó állítólag 140 km/órás szélben is biztonságosan üzemel. Csak az összehasonlítás kedvéért, az osztrák és francia terepeken használt felvonók nagy többsége is leáll 100 km/órás széllökéseknél. Az új funitel alsó állomása 200 méterrel lesz lentebb a jelenleginél, de a régi épületet megtartják és múzeum lesz belőle.
Jól hangzó elképzelés, hogy a Morava hotel mellett indul majd egy újabb modern négyüléses, buborékos és fűtött felvonó a Start megálló irányába. Ez a lift a tervezett kabinos és a jelenlegi kabinos között harmadik liftként szállítaná a síelőket a hegyre. A Start és a Kőpataki tó közötti részen, amelyet a térkép Cucoriedky néven jelöl, két hasonló modern felvonó épülne egymás alatt, amelyek a funitellel párhuzamosan működnének, lehetővé téve, hogy ne kelljen mindig lecsúszni a Start állomásig. Természetesen a mostani kétüléses Poma felett is eljárt az idő, amely a Kőpataki tó-Lomnici nyereg útvonalon "jegelte" a síelőket. Ide komfortosabb liftet terveznek.