Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

abatman által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (70)Időben csökkenő Időben csökkenő
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2011.02.17. 18:33
Üdvözlök minden snowbike fun-t. Sikerült pár napot eltöltenem Lachtalban, majd Murauban sí-biciklivel. Mindenhol a már megismert barátságosság előzékenység fogadott az osztrák sípályákon, az egyetlen negatívum is magyartól jött, aki a "...na ezzel ha letarol valakit" felkiáltása fogadott. Mondtam gondolkodjon el rajta az Ö 105 kg-os testsúlya mit okoz ha letarol valakit, majd mindjárt számolja ki az én sí-biciklim 11 kg-os tömegével, és amíg én megállnék vele 2 méter alatt, ő a síliftig csúszna. Lachtal amúgy is híres arról hogy nyelvi problémák nincsenek, valami miatt a magyar rablótőke itt vert gyökeret, a vendéglátás nagy százaléka magyar kézben van. Mondjuk a civil osztrák lakosságon azért megérzem a szimpátia hiányát a pályán kívül. Közúton egy percig nem bírják ki, hogy előttük haladjon valaki magyar rendszámmal, megelőz bármi áron, hogy azután ugyan annyival haladjon tovább mint én. Idegesítő. A sorban álláskor fensőbbséges pozícióelfoglalás apró örömeit keresik. Legyenek boldogok. Sí-bicikliztem ismét, ez a lényeg. Valamelyikőtök linkelt egy youtube videót arról, hogy a menők Amerikában hogyan és miket használnak sí-bicikli gyanánt. Ezeken a felvételeken vettem észre, hogy a lábukat mennyire ritkán használják, nagyrészt a lábtartón pihen. Ez a jó pár nap így azzal telt részemről, hogy azt gyakoroltam menni fog e nekem is. Mondhatom tanulságos volt, de a lényeg, hogy érdemes, sőt kell törekedni arra, hogy a lábunk maradjon a lábtartókon amíg csak lehet, az irányítást a többi testrészünkkel kell megoldani. A hét végére ez annyira sikerült, hogy a kék pályák teljes hosszában, a piros pályák felén már gond nélkül megyek lábtartóra rakott lábakkal, így visszavonom amiket az elmúlt években írogattam, a tökéletes használat elsajátításához kell ez a gyakorlat. Veszélyesebb szituációkban persze lenn a láb, de sokkal biztonságosabban érzem már magamat és kevesebbet is segítek a lábaimmal, szerintem valahogy így kell ezt. Fejlődök én is. A tökéletesebb testtartást így jobban megérzi az ember, az én esetemben ez azt jelenti, hogy mindig a síbicikli középpontjában púposabb testtartással kell tartózkodni (ezt is eddig rosszul csináltam) - így értettem meg hogy a gyári modellen miért ültem púposabban az elmúlt évben - tehát nem igaz, hogy a terhelést csak a hátsó léc kapja. Pontosan középen kell tartózkodni. Még a kanyarodás technikáján is faragtam szerintem. Erőltettem a szlalom mozgást és ha "S" -nek veszem a szlalomban leírt utat az "S" széleinél a testsúly nehezedik, míg középen mint a lovaglásnál magasabban van a testsúlyom. Egy fel és lefelé történő hullámmozgás az egész, de a jól összerakott mozgás stabilabb biztonságosabb érzést ad, ami a sebesség növekedését, és bármilyen útviszonyok használatát teszi lehetővé. Speciel az utolsó napon, már a félcsőbe is bemerészkedtem, mondanom sem kell általános érdeklődést vívtam ki a helyi menő csávók között, sajnos ezt egy kicsit eltúloztam, még korai volt. Azért félcsőből farolva kirepülni, majd vissza még nem igazán az én mozgáskultúrám, de arra legalább rávilágított, hogy nem lehetetlen csak gyakorolni kell még. Csatlakozom az előttem szólóhoz volt szerencsém kipróbálni egy fullos gyári modellt az elmúlt évben a sok teleszkópjával, rugójával, csillapításával egy Mercedeshez hasonlítanám, míg az én egyszerűbb modellem egy Alfa mondjuk. Igaz minden méterét a testemben érzem a pályának, de fáj is mindenem. Az építőknek annyit még, hogy érdemes és én fogok is beszerezni egy új markolat fogantyút, ugyanis lecsúszott a kesztyűs kezem a kormányról oldalra, és egy kézzel sí-biciklizni elég necces....hát lehetetlen. Szóval irány a kerékpárbolt, megnézegettem a neten a montainbikeosok használnak olyan markolatot (markolat szarv), ami ezt megakadályozza, oldalra nem csúszhat le a kéz. Még nyaldosom a sebeimet a félcsőben történtek miatt az amúgy gyenge térdszalagjaim fájnak a legjobban, de mégis alig várom, hogy valahova menjek még.
Snowbiker és a többiek ! Szégyellje magát a Te sírendszered ahol jártál, az elmúlt évben (ahogy itt korábban írtam) 18 euro volt a komolyabb stalmach modell bérleti díja/nap, Saalbachban. A gyári legújabb tandem modell is elvihető 50 eur/nap (alkuképes), a mono-üléses árát nem kérdeztem mert a múlt évben a 3 éves gyerekkel a nyergemen mentem. Szóval annyi pénzért amit írsz, és azt a modellt bűn bérelni.
De leírom minden érdeklődőnek, hegyikerékpárosoknak különösen - EZT KI KELL PRÓBÁLNI!!! Egyszer legalább...
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2011.01.20. 22:18
Állítsd meg nyugodtan, kérdezz bátran tőlük. Élményeim tapasztalataim szerint mindenhol barátságosan fogadnak, na kivétel FRANCIAORSZÁGBAN! Tudod ezt a szerzetet mozgásukban korlátozott személyek, sőt fogyatékkal élők is használják. Ezért normális társadalom barátságosan fogadja. Én is szívesen beszélgetek nézőkkel. És van közülünk olyan aki egy társadalomhoz szólott a tv kameráin keresztül )nevet...
És tényleg lehet hogy pont 'snowbiker' volt az a szlovákoknál.
Gyorsan javítanám, nem kormánnyal irányítod, illetve nem csak. Olvass Te is az elejéről. Neked is üdv. a családban.
Előzmény: (zenox 104145)
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2011.01.20. 22:09
Váltsd át a megjelenítést "időben növekvő"-re, és 2006-tól az első pár fórummegjegyzésben beszámoltam az első élményeimről a használattal kapcsolatban szerzett tapasztalatról. És ha érdekel még mindig, ezt a pár évet fusd végig írtunk egy-két élményt megfontolandó dolgot. Isten hozott a családban!
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2011.01.20. 22:03
Nevetve néztem végig a filmet, nagyon jó. És rugós csillapítás, billenő talpak, óóóóóóriási! És pont akkorákat perecelnek vele mint mi tudunk a mai napig. (visszautalnék a farokcsont törésemre.)
Köszi a linket.
Előzmény: (minerel 102114)
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2011.01.01. 21:53
Akkor csinálj képet magadról és a síbicikliről, biztos érdekes lesz. Írd le hogyan viselkedik az meg tanulságos lesz. (Bár ha így megy elég ha belinkeled majd, ahol a veled készített riportot találjuk).
Az idei külföldi síbiciklis kalandom előkészületei megkezdődtek, egy újabb külföldi tapasztalatszerzésre indulunk. Remélem a taljánok nem állítanak akadályokat elém és használhatom a síbicajt. - nem úgy mint a franciák ugye!!! -
Előzmény: (snowbiker 100242)
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.12.25. 16:01
Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden fórumtársnak, sikerekben gazdagabb új évvel, sajnos a megült fórumból látszik a recesszió, de azért jó havat, jó csúszást, balesetmentes sportot mindenkinek. Hiába na, aki sikeres az sikeres, van akinek bejött az élet - megnéztem ám utólag a riportot!
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.10.11. 22:28
Nézz rá a postafiókodra...
Előzmény: (snowbiker 90657)
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.10.11. 00:30
Szia Neked is. Ígérem felmászom majd a padlásra kicsomagolom a snowbikeot és fotózok, mérek. Annyira de annyira jó nézni amit létrehoztál! DE? Mennyi kilót nyom?
Pár válasz addig is:
- nem csavar lazítású - ez a múlt évi modelljükbe került bele - hanem egy rugós stiftet lehet hátrahúzni, és elengedve a rugó zárja vissza. ( a csavar macerásabb sztem) KÖTÉST végre!!!
- a hátsó léc igen, merev rögzítésű
- a teló típusát megnézném neked, de tudod a gyári már megadta magát, bevittem egy bicikli boltba és ezt a telót adták. A típus viszont minden paraméterre választ ad majd.
Esett itt rajtunk kívül már valaki ezzel a félelmetes eszközzel? Csak mondom, gyakorlatilag pár méter csíkot karcol az esetlen fém mindenféle kiállóival (mind horgony) a hóba és megáll. Ellentétben egy esetlen síelővel, aki 100 kilójával maradva sörapu példájánál, belerongyol a gyerekekbe. A baj akkor van, ha ész nélkül valaki menetben, és nem esve talál el a fémmel valakit. De kérdem én, mennyivel jobb, ha egy száz kilós ész nélküli síelő trafál telibe? Amúgy maga a gyártó kéri, hogy kényes szituációban a használója viselkedjen úgy mint egy motoros, azaz fektesse szépen el az eszközt. És ha valaki vette volna a fáradtságot, hogy lásson is és ne csak nézzen, azaz értette is volna amit írtam az esésemről, nagyon jól példázza, hogy 94 kg testsúlyom sokkal tovább repült és csúszott mint maga a bicikli. Azaz vissza kellett mennem érte, hegynek fel, annyival előbb állt meg. Tehát én rongyoltam volna a gyerekek közé nem a bicikli. Most akkor engem kell kitiltani?
Tiszteletben tartva a véleményszabadságot ezt a témát tekintsük OFF-nak a továbbiakban ha kérhetnénk mi snowbike funok.
Te! Stalmach-ék meglátnak, vagy bevesz a cégébe, vagy beperel a licence miatt. De akkor is nagyon jó.
A múlt évben ha előbb gondolkodunk a csúcsmodellt kellett volna méregetnem neked.
Az ez évi modelljük már olcsóbb végre, 1300 EUR de akkor is nagyon drága. Megtudható, Te hol állsz a költségekkel? (a kép, az új modell)
Előzmény: (snowbiker 90403)
CIMG2610.JPG
Cayman-produkt.png
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.03.20. 22:02
Szia mindenkinek!
Hazaérkeztem Ausztriából, a teljesség igénye nélkül még melegében az élményeim:
2 nap alatt 50 cm hó esett, a képen az látható hogy álltam le a biciklivel, egyszerűen megállt a hóban és kész. Tényleg érdemes széles lécet használni a mély-havazáshoz, bár ennyire mélynek még sohasem sikerült lenni, hiszen volt, hogy a lábtartón levő síbakancs is hó alatt volt. Igazi extrém menet két napig. Azután oda is odaért a jó idő kisütött a nap, és elmehettem a stalmach 2010-es egyik csúcsmodelljéért a gyárba. Megismerkedtem az egyik ifjabbik stalmach-al. Barátságosan és segítőkészen beállíttattam kettőnk súlyára a teleszkópokat (tandem) modell. A síbicikli építőknek annyi, hogy az idei modell a régiekhez képest hosszabb lett, a nyereg pozíciója alacsonyabb, azaz a térdem magasabban járt. A nyereg hátrébb került, így az eddigi egyenesebb hát, most "púposabb" üléspozíciót jelentett. Ők tudják miért, hiszen versenyeznek is vele. Az első villa már nem csak csillapít, hanem durva teleszkópot kapott és a villa megvezetett mozgása is hightech. A hátsó teleszkóp is az első modern testvére, a teleszkóp szöge több pozícióban állítható a bicikli testéhez képest, de hogy mire való azt a fizikájának ismerete nélkül meg nem tudom mondani. A teleszkópok minden elképzelhető módon állíthatóak, előfeszíthető, toló-nyomó szakasz állítás, és még kettő amiről ismét nincs fogalmam. Ha a régi típusomat egy autóhoz hasonlítanám akkor mondjuk az egy Alfa lenne. Ami lehet hogy itt ott elromolgat, de ha egy Alfával kanyarodsz minden tagodban érzed, hogy az autó fordul. Míg ez az új modell egy S-Classe mercedes. Szinte helyettem síelt, éreztem minden porcikája elsimítaná az utat. Nem kapott széles carving lécpárt, gondolom az jövőre véletlenül a modernizálás jegyében fog megérkezni. Ez hiányzott is volna, hiszen amikor letettem a gyereket előlem, és úgy Isten igazából elengedtem magamat, nos a keskenyebb lécnek egyszer nem sikerült egy buckát megoldani, arra emlékezem, hogy megvolt az a pillanat ahol tudtam ez hiba. Azután háton, fejjel a pályának lefelé repültem. A síbicikli fejjel lefelé a nyergén állt meg kicsit feljebb, és várta hogy érte menjek. Amikor visszavittem és ecseteltem, hogy hányan érdeklődtek kérdezgettek fotóztak, sőt elkérték, hogy csak ülhessenek rajta elárulta, hogy az összes hotelt, irodát le szórólapozták, de alig van érdeklődés. Nem okoskodtam neki, örültem, hogy tesztelhettem, de ezt megválaszolta helyettem egy osztrák aki azt mondta ennyi pénzért egy jó állapotú kiskocsit lehet venni használtan. Az építőknek tehát felteszem az első teló és felfüggesztés képét, a hátsó telót külön, a nyerget, meg még ezt-azt. Ja!!! Elpanaszoltam a francia gondomat, sajnos tudnak a problémáról. Eladták a terméket franciában egy sportboltnak, ők tudják majd hol lehet és hol nem használni. Chamonix-ben 2010-től biztosan. Ha valamelyikőtök mégis nekiindulna itt a kontakt: berod-sports@wanado.fr vagy vberod@gmail.com Mr Vincent Berod.
17 km-re voltam a gyártól így nem csoda hogy volt síbiciklis a hegyen, de mindenki régebbi modellt lovagolt. A Snowhorse tipus (az enyém) 18 Euro/nap áron minden kölcsönzőben kölcsönözhető volt. Sajnos a felvonózgatás ezzel is strapás, azaz kabinban minden alkalommal le kellett szerelnem az első és hátsó talpakat. Nagyon tudtam unni, igazán kitalálhatna a nagy stalmach egy kötést végre. De az ülős felvonóról kaptam kiképzést. Azaz mindig külső oldalon ül a síbiciklis. Mondjuk ha ez a széksor jobb széle, akkor a nyereg teljesen kívülre kerüljön, a bicikli első léce keresztbe fordul, ekkor a kormány szarvak egyenesen állnak a menetiránnyal párhuzamosan, a bal kormányszarv az ülésen belülre kerül, így nem kell erőt kifejteni, csak tartani. Ebben speciel igazuk volt, tényleg könnyű szállítani így. Minden esetre élmény volt a használata, és három napig velem volt a gyerek előttem a tandem nyeregben, meg volt a vágya lehagytunk mindenkit, mentünk fekete pályán. Jó volt.
P1050443.JPG
P1050444.JPG
P1050445.JPG
P1050446.JPG
P1050404.JPG
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
2010.03.08. 22:30
Megnéztem a gyár nekem küldött e-mailjét, hátha rosszul emlékeztem, de tényleg 49 eurót kérnek érte naponta. Persze nem mondom, hogy fuss oda, de ha esetleg így-úgy kapcsolatba kerülsz velük, megkérdeznéd ezt a tandem dolgot? A gyár 17 km-re van tőled (stalmach group) ezért remélem nem a (brenter) termékét béreltetik, mert az egy vicc. Egyszer belefutottam egy olyan bérlésbe, ahol 3 óra kötelező oktatást akartak vetetni velem, ha itt is így van mondhatod nyugodtan évek óta snowbikeozom, lásd az általam nyitott fórumot. Március 13-án megyünk egy hétre, a gyerekeim miatt remélem, hogy ezek a nagy mínuszok addigra mérséklődnek, és a napot is csak sokat lássuk. Én viszem a saját mono snowbikeomat, nagyon várjuk a számunkra ismeretlen régiót. Köszönök mindent.
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
2010.03.07. 18:16
Nagyon szépen köszönöm. Gyakorlatilag fele áron lenne mint magától a gyártól. Bár a gyárban az idei kétüléses tandem modellt kérdeztem, de azért furcsa.
Köszi.
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
2010.03.05. 22:14
Szia Kati!
Kettő kérdésem lenne:
- láttál-e, illetve lehet-e síbiciklit kölcsönözni, ha igen mennyiért ?(az ausztriai gyár 17 km-re van)
- az általad említett szállásadók kedvezményeivel élve, márc. 13-tól egy hétre 6 fős apartman mennyibe kerülne?

Köszi előre is...
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.03.01. 07:56
Nem igazán arra gondoltam, hogy ilyen hátulról mellbe érveljek pro- és kontra a gyerek kérdéssel, de a sztorija a következő.
Nos nekem is van kettő. Már az első évben kisírta a nagyobbik, hogy az itt már lefotózott hosszú nyeregbe beleülhessen, és szeretne velem együtt csúszni. Szépen, lassan, de nagyon élvezetesen kezdtem el vele a közös csúszásokat. A következő évben szinte sosem hagytuk ezt ki. Élvezetes volt. De sajnos nem számoltam bele hogy a növő gyerek, egyre súlyosabb is így a rögzítő talp a 90 kilóra tervezett gyári síbiciklin eltörött, ezt helyben Ausztriában mondjuk 10 perc alatt egy mezőgazdasági gépüzemben pikk-pakk megcsinálták. A gyerek lába az itt emlegetett lábtartókon van, én meg a láblécen csúszom. Nos az amúgy sem túl ismert síbiciklivel tandemezni, hát ismét tudtam újat mutatni a sógoroknak. Vagy meglátott a gyár, vagy csak jó szakemberei vannak, de az idei modelleknél végre gyáriban is feltűnt a tandem modell. Az első szerint a hosszú nyeregben kialakítottak egy második mélyedést, de a csúcsmodell már egy külön szinten ülő, háttámlás, terhelés szerint pedig akár a feleség is vihető rajta, a kialakított lábtartón is változtattak. Ti pedig ugye nagy gyártásban vagytok a kérdés ezért csak arra irányult, nem gondoljátok, hogy érdemes az élményt megosztani szeretteitekkel, és eleve egy tandemrendszert építeni, ha már úgyis csinálsz valamit. A két fajta képét próbálom feltölteni kedvcsinálónak. Én ebben a hónapban megyek a sógikhoz, felhívtam a gyárat, kicsit körbeudvaroltam őket, régi kuncsaft, mindig is ez tetszett, maguk a legjobb cég...stb és kértem adjanak 3 napra egy kétszemélyes snowbikeot. Betaláltam, mert kunden programba beleférek azaz mehetek hozzájuk, egyéni szerencse, hogy a hely 17 km-re van a gyártól azaz minden tökéletes. A nagyobbik gyerek idő közben síel rendesen, de a kisebbik már alig várja, hogy apával lehagyjunk mindenkit. Természetesen a sisakot végig viseljük, és azért egy 5 éves gyerekkel ésszel megyek, de kimondott kérése, hogy ugye megyünk feketén is.
Előzmény: (snowbiker 86251)
worldcup-skizze.png
madmax-skizze.png
madmax6-az-asszonnyal.jpg
madmax-labtartok.png
madmax-ulesrendszer.png
madmax-anyaval.jpg
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.02.28. 10:10
Kedves bundas!
Igazat kell adnom neked, mint minden új dolog, igen izgalmas lehet két lécen, de a járgányon állva. Viszont 4 év gyári snowbike tapasztalatom azt mondatja velem, és a nézett videók, valahogy még sem egy kategória a kettő. A saját, illetve az itt épített gépek síléc vastagsága nem lesz ehhez elég. Természetesen láttam ilyeneket, sőt a sajátomat lábtartón próbálgattam, de a kanyarok külső ívén nem marad meg a hátsó léc mindig kicsúszik, a vékony lécen a kapaszkodó felület gyakorlatilag csak az él, perec a vége. A videókon látott vastagabb léc talán, de nekünk ilyenek még nincsenek. A vékony normál carving léchez kell a lábon viselt lécpár a kitámasztáshoz szerintem. A videók minden esésétől megmenekültek volna ezekkel. Az igazsághoz hozzá tartozik, és ezt írtam is, hogy offpistézésnél a mély havas területen viszont fog a mienk is, sőt abból van perec, ha a láblécek lekerülnek a talajra, ott kötelező a lábtartó, de 17 halott van idén Ausztriában lavina miatt, csak óvatosan az offpistével! A fizikája valahogy még nem tiszta, de ahhoz tudnám hasonlítani, hogy vastag gumikat használsz terepbiciklizésnél, míg pályakerékpáron kisujjnyi vastagot csak. Elismerem viszont a videókat nézve, hogy félcsőben, és ugratón mintha stabilabban mutatnának a srácok.
De tényleg azt kérjük mindenkitől, óvatosan, ésszel. Perec esetén egy síelő lécei és maga a teste veszélyes, de itt 12 kiló acél söpörhet el egy gyereket. Azaz bárkit is találsz el az törik. Viszont nem hiszem, hogy a rossz tapasztalatok tiltatják ki az eszközt innen-onnan, inkább a tudatlanság, butaság. Viszont ne is adjunk alapot nekik.
Üdv a fun-ok között!
Előzmény: (bundas 86211)
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.02.27. 21:58
Tisztelt Snowbiker, és Rider_03, kisgyereketek van?
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.02.08. 21:29
Pedig mennyi mindent megkérdeztél és lemérettél velem. Nos futottam nézni a gyárit, de az is igaz, hogy a feltöltött egyik képemen jól látszik, hogy a gyári, gumibakokon mozgó lécet alkalmaz, ahol a gumi egy rugózatlan de mégsem fix kötés. Viszont nem bólint, kézzel egyáltalán nem tudom hosszirányba billenteni a kötést, azaz gondolom csak a nagy igénybevételnél mozdulhat menet közben. Jobbulást.
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.02.07. 21:18
Snowbiker polgártárs!

Hogy vagy? Élsz még? Remélem nem ment el a kedved? Jut eszembe csak nem farokcsont mint nálam?
________________________________________________________
Bélapó!

Próbáld ki, majd bejön!
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.02.02. 00:45
A múlt évben lecserélték a gyári léceket az újaknak mások a méretei, rádiusz stb. Én laikusként annyit látok, hogy az eleje és vége vastagabb. Azt írták jobb mély havas tulajdonságok az off piste élvezetért. Ezt meg is erősíthetem imádja a mély havat. Jók azok a lécek szerinted rajta? Írj valamit a kezdőknek hogy tanulhassanak, mi nem ment eddig, miért megy most, illetve mi nem működik még nálad.
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.01.25. 21:21
Bár nem mondhatjuk, hogy dühöng a snowbike őrület arra jó a fórum, hogy leírjuk hova NE menjetek. Én a Franciákról 3 db-ot testközelből tudok ahol az extreme ski freunde, off piste, heli ski, pályákról elzavartak mind a sicc: Tignes, Alpe De Huez, Les Alpes.
Van ahol engedték (nekem itt írta vki):Les Orres
Ausztriában eddig kivétel nélkül mindenhol engedték, sőt csillagos ötös az előzékenységük.
Olasz: nincs testközeli élményem - ahogy nézem a hasitasit nem is lesz idén - de vki jelezte látott használatban snowbikeot.
Következmény: Kérdezni, kitelefonálni, és "b" verzióval készülni. Felkészülni pl a franciáknál, hogy a 45 cm-es bigfoottal kell minden pályát leküzdeni. Tiszta szégyen volt...
abatman
70 élménybeszámolót írt
70
18 éve tag
Topik: Snowbike
2010.01.20. 21:36
Akkor már elsőre többet tudsz a felvonózás örömeiről mind én aki három éve csinálom. Ahogy már írtam állva a sícajgával a kezemben!!! húzatom magamat végig. Így ott is van izomlázam ahol normális síelőnek nincs. A telókhoz annyit, a lelkemre kötötték, hogy koppanásig nem üthet be. Azaz ha nálad ezt csinálja, vagy növeld a számát, vagy az erősségét, vagy rugóztasd mint a gyári. Mert egyszer nagyon messze a síhét első napján adja majd meg magát amikor már bátor vagy, és hát bizony ugye az a méreg nem a ciánkáli.
elsőelőzőkövetkezőutolsó
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.