Szia Neked is. Ígérem felmászom majd a padlásra kicsomagolom a snowbikeot és fotózok, mérek. Annyira de annyira jó nézni amit létrehoztál! DE? Mennyi kilót nyom?
Pár válasz addig is:
- nem csavar lazítású - ez a múlt évi modelljükbe került bele - hanem egy rugós stiftet lehet hátrahúzni, és elengedve a rugó zárja vissza. ( a csavar macerásabb sztem) KÖTÉST végre!!!
- a hátsó léc igen, merev rögzítésű
- a teló típusát megnézném neked, de tudod a gyári már megadta magát, bevittem egy bicikli boltba és ezt a telót adták. A típus viszont minden paraméterre választ ad majd.
Esett itt rajtunk kívül már valaki ezzel a félelmetes eszközzel? Csak mondom, gyakorlatilag pár méter csíkot karcol az esetlen fém mindenféle kiállóival (mind horgony) a hóba és megáll. Ellentétben egy esetlen síelővel, aki 100 kilójával maradva sörapu példájánál, belerongyol a gyerekekbe. A baj akkor van, ha ész nélkül valaki menetben, és nem esve talál el a fémmel valakit. De kérdem én, mennyivel jobb, ha egy száz kilós ész nélküli síelő trafál telibe? Amúgy maga a gyártó kéri, hogy kényes szituációban a használója viselkedjen úgy mint egy motoros, azaz fektesse szépen el az eszközt. És ha valaki vette volna a fáradtságot, hogy lásson is és ne csak nézzen, azaz értette is volna amit írtam az esésemről, nagyon jól példázza, hogy 94 kg testsúlyom sokkal tovább repült és csúszott mint maga a bicikli. Azaz vissza kellett mennem érte, hegynek fel, annyival előbb állt meg. Tehát én rongyoltam volna a gyerekek közé nem a bicikli. Most akkor engem kell kitiltani?
Tiszteletben tartva a véleményszabadságot ezt a témát tekintsük OFF-nak a továbbiakban ha kérhetnénk mi snowbike funok.
Te! Stalmach-ék meglátnak, vagy bevesz a cégébe, vagy beperel a licence miatt. De akkor is nagyon jó.
A múlt évben ha előbb gondolkodunk a csúcsmodellt kellett volna méregetnem neked.
Az ez évi modelljük már olcsóbb végre, 1300 EUR de akkor is nagyon drága. Megtudható, Te hol állsz a költségekkel? (a kép, az új modell)