A több parkolóval, némi tereprendezéssel (padok cseréje, több szemetes és ezek rendszeres ürítése!) teljesen egyetértek szükségesek, a Normafát hagyták lepusztulni ezt nyilvánvalóan valamikor rendbe kell tenni.
A liftek építésében viszont nem látok értelmet. Két alapvető problémát látok:
1. A jelenlegi hétvégi tömeg egy már erősen szűrt, csökkentett létszámú közönség hiszen a lift hiánya a hobbisízők jelentős részét elriasztja illetve a Budapest környéki liftes síterepekre tereli. A tervezett kapacitásnak tehát nem a mostani tömeget, hanem valószínűleg ennek többszörösét kellene kiszolgálnia
2. ha erre a várható közönségre méretezik a kapacitás, akkor a hétközi kihasználtság mellett valószínűleg nagyon nem rentábilis, tehát hiába az EU-s pénz, hosszú távon pénztemető az üzemeltetőnek.
Ugyanakkor a hétvégi csúcs közlekedési szempontból megoldhatatlan, ezen a Fogaskerekű meghosszabítása sem segít, mert a vonalvezetés egyetlen pontja mentén sem lehet megfelelő parkolókapacitást kiépíteni. A szűk keresztmetszet ugyanis inkább az Istenhegyi/Eötvös út lesz, tehát a parkolónak valahol jóval lejjebb kellene lennie.
Nyilván megoldást jelentene, ha a lift olyan helyről hozna fel (ée oda vinne le a pálya is), aminek jók a tömegközlekedési kapcsolatai ÉS megfelelően parkolókapacitás van, úgy, hogy az odavezető út is elbírja a forgalmat. Ennek viszont a geográfia feltételeit nem látom és még akkor is kérdéses, hogy megéri-e.
üdv,
deckard