A megújult Fimbabahn immáron nyolcüléses lesz, de legfőbb újdonsága mégsem az, hogy a korábbi kabinok helyett két fővel több téli sportolót tudnak befogadni, hanem az, hogy a kabin ülései fűtést kapnak! Bár azt már kezdjük megszokni, hogy egyre több libegőt látnak el ülésfűtéssel, de a kabinos esetében ez még nem számít elterjedt és bevett szokásnak.
A völgyállomást lényegében meghagyják az eredeti helyszínén, csupán néhány kiszolgáló egységet, így kasszákat építenek hozzá. Ezzel szemben a középállomás korántsem úszta meg némi átalakítással, ugyanis ezt a földig lerombolták, és teljesen újjá varázsolják.
Ami még talán érdekes az új kabinossal kapcsolatban, hogy világítást is kap, mivel a hegyen nem egyszer rendeznek hütte estéket vagy éppenséggel gyertyafényes vacsorát, vagy ahogy ők hirdetik; "candle-light dinner"-t.
Az előző szezon megmutatta, hogy nagy magasság és modern hóágyúrendszer ide vagy oda, azért hóágyúzás terén még van mit fejleszteni, főleg az előszezon indult Ischgl síterepén nehezen. Így most bővítik a hóágyúvezetékeket és megnövelik a kapacitást a Viderjoch, Salaas és Greitspitz környékén, ami elsősorban a 62-es, 70-es és 71-es lesiklópályákat jelenti.
A gasztronómiai területén is lesznek változások, méghozzá új étteremmel bővül Ischgl hütte kínálata; a Saalas-al. A Saalas 625 fős étterem lesz síbárral, terasszal, napozóval és nyugágyakkal. Az étterem részben önkiszolgáló lesz, de mind kinn, mind benn lesznek olyan részek, ahol pincérek veszik fel a rendelést.
A Saalas a tradicionális osztrák hütték dizájnával szakítva, üveg és acél elemekből fog állni, kissé hasonlóan a mölltali gleccserétteremhez, igaz itt teljesen más, mondhatni exkluzívabb lesz az épület csomagolása. Az exkluzivitás mellé még némi egzotikum is belopódzik a Saalas üvegfalai közé, belsejében pálmafák kapnak helyet.