Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

salamoncs által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (21)Időben csökkenő Időben csökkenő
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2022.02.28. 16:41
Szia, mi január végén - február elején voltunk a Fiemme-völgyben
Igen, a green pass parktikusan az az eeszt app uniós igazolásaiból az utolsónak a QR kódja. Mi letöltöttük az olasz green pass alkalmazást is (Ital Innovation s.r.l a fejlesztő), de elvileg a magyar is jó, telefonon vagy kinyomtatva. A 2. oltás / hivatalos gyógyult státusz hat hónapig érvényes, ha van 3. is, annak az érvényessége "végtelen".
A dolomitisuperski területen naponta érvényesíteni kellett a bérletet green pass qr-kóddal (ne kérdezd, miért), erre van egy app, vagy a terepen kirakott automaták. Ez reggelente elvett 3 mp-et, cserébe külön ellenőrzés nem volt. Tonaléban lehet más az eljárás. A fenti hüttékben nem nézték, de útközben, faluban étteremben mindenhol fel kellett mutatni, a pincér telefonnal ellenőrizte.

Ffp2 maszkot vigyetek, elvileg az kell a felvonókra, gyakorlatilag nagykabinosokon kérték ezt kifjezetten, máshol a felhúzott sál elég volt.

Beutazáshoz február 1-től nem kell teszt (de ha autóval mentek, valószínűleg egyébként sem állít meg senki.)
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2022.02.14. 22:52
2022. február első hetében síeltünk a környéken, akkor megnéztük a terepet. A Fiemme bérlet ide is érvényes (olasz neve Oclini), a Lavaze hágó 1 db liftjétől további néhány km. Az Alpe Cermis pályáinak alapos besíelése után jöttünk át ide. Szép, havas táj, néhány épület, kevés ember, a parkolóban az autótól pár méterre fel lehet csatolni. Jobbra a Corno Bianco ülőliftje és nem túl hosszú, de élvezetes pályája, balra a Corno Nero oldalára menő tárcsás liftek és kék pályák. Sajnos az interneten elérhető információk ellenére pont a leghosszabb, hátsó ülőlift nem ment. A Fiemme többi terepéhez nem mérhető, de ha valaki pár órát szeretne nyugis, szép helyen síelni, el lehet látogatni. Kezdőknek kiváló.
20220201-150355.jpg
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2022.01.18. 09:36
Hadd kérdezzem meg, a határon volt ellenőrzés?
Előzmény: (molesz52 214525)
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2019.02.18. 13:30
Idén február 14-én céloztuk meg kíváncsian az érdekesnek tűnő Marmolada gleccsert, autóval egyenesen Malga Ciapelába utazva.
Azt mondják, a tömeg miatt reggel fél 10-ig, vagy délután 2 után érdemes odamenni, különben fél-egy órát is várni kell, mire a nagykabinosba bejut az ember. Mi délután 3-ra értünk oda, a felvonótól kb. 10 m-re parkoltunk, és rajtunk kívül csak néhány ember jött fel. Egyébként három nagykabinos megy fel (azaz kétszer át kell szállni, természetesen össze vannak hangolva), a legalsó (de talán a többi is) dupla, azaz amikor lentről elindul, fentről is jön egy le.

A második szinten megnéztük az I. világháborús múzeumot (20-30 perc), felmentünk a legfelső szinten lévő tetőteraszra, majd az alapos körbebámuldozás után már tényleg egyedül voltunk a pályán. Ami természetesen buckás, de azért "kezelhető" volt, mindaddig, amíg az Arabba felőli pálya be nem csatlakozott - innentől nagyobbak és vizesebbek voltak a buckák, sokan is jöttek. Bámuldozással, fényképezéssel, a lassabb társak bevárásával 50 percig tartott, amíg a 12 km-t abszolváltuk. Reméljük, hogy a korán kelő síelőknek kevesebb buckát kell kerülgetni...
IMG-5737.JPG
IMG-5754.JPG
IMG-5745.JPG
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2019.02.18. 13:09
PASSO ROLLE:
A San Martino bérlethez tartozik, de mivel elkülönült terep, külön írok róla.
Szóval ez egy kicsi, csendes, félreeső terep, ahol a paplanszerű dombok fölé szikrázó sziklaszirtek magasodnak. A pályákon rajtunk kívül leginkább egyenruhás pénzügyőröket látunk, akiket itt képeznek ki hegyimentési feladatokra. A felvonók régiek, zörögnek-csattognak-vádlin vágnak; a Paradiso nevű fekete pálya kb. 1 km hosszú, jól kezelt, jópárat lehet csúszni rajta egymás után, javítva az egyéni sebességrekordokat. A mellette lévő két rövidebb ülőfelvonó (az öreg kétüléses neve vicces módon Ferrari) kihagyható.
Az autóút túloldalán van egy tárcsás húzó- és egy ülőlift. A térkép szerint a két rész nincs összekötve, de azért át lehet síelni egyikről a másikra: a Cimon felvonó aljánál jobbra megy egy síút a tárcsás aljához. Ez keresztezi az autóutat, ezért le-fel kell csatolni, bár láttunk olyan olasz családot, akik ennél kényelmesebbek voltak (biztos bérelték a lécet :) ). Visszafelé a tárcsás aljával egyvonalban, az autóút mellett van egy hütte (Malga Rolle, egyébként kiváló helyi sajtokat árulnak elvitelre), ezt érdemes megcélozni. Itt átkelve az úton, ratraknyomon le lehet csúszni a Paradiso (és a Ferrari) aljához.
IMG-5639.JPG
IMG-5671.JPG
IMG-5769.JPG
IMG-5640.JPG
IMG-5641.JPG
IMG-5645.JPG
IMG-5648.JPG
IMG-5763.JPG
IMG-5768.JPG
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2019.02.18. 12:48
A február 9-16. héten voltunk San Martino di Castrozzában. Őszintén szólva azért jöttünk ide, mert itt találtunk szállást, de nem bántuk meg.
A terep több, csak síbusszal összekötött részből áll. A legnagyobb összefüggő terület a Tognola és a Ces közötti "síhinta", jó vonalvezetésű pályákkal. Különösen a Punta Ces és a Cima Tognola tetejéről induló, a tetőn keskeny, de egyébként széles, piros pályák tetszettek, de a Tognola is kellemes. A terület hátránya, hogy a síelők legnagyobb barátjából, a gyors ülőfelvonóból kevés van. A két fő kabinos gyors, és a pályákkal egy szintben vanak (síelés közben nem kell lépcsőzni), de rajtuk kívül a régi, vádlinvágós ülőfelvonó a jellemző. Autóval érkezőknek a Ces parkolóját érdemes megcélozni, mert a Tognola aljánál lévő zsúfoltabb, a felvonótól messzebb lehet csak helyet találni; de a Malga Ces nevű, magasan lévő hüttéhez is fel lehet autózni, sokan ott parkoltak. (Oda a Pra Nasse nevű, kis húzóliftektől megy fel az út).
A Col Verde felvonó, és a mellette lévő pálya elkülönül a többitől, ami kár, mert egyébként ez is széles, jól kezelt pálya. Viszont szombaton és szerdán este itt van esti síelés, ilyenkor ki lehet próbálni. Ha valaki mégis napközben megy, a felvonó tetejéről egy nagykabinossal fel tud menni a Rosetta nevű hegyre, de csak a kilátás kedvéért, sípálya onnan nem jön le.
A terephez tartoznak a Rolle-hágó (Passo Rolle) pályái is, erről külön írok (ez a kicsi gyöngyszem igazán megérdemelne egy külön sort az olasz terepek listáján, hiszen fizikailag elkülönül a többitől.)
Összességében a hely különösen gyerekes családoknak, vagy a nagyobb összefüggő síterületet nem igénylő síelőknek ajánlható, mert a Dolomiti többi terepétől kicsit kiesik. Mi 4+2 (4 nap helyi, 2 nap Dolomiti Superski) bérletet vettünk, a 4 napot helyben és a Rolle hágón töltöttünk, a 2 napból az egyiket Bellamontén (fél óra kocsival), a másikat nagyrészt a San Pellegrinó hágón, majd a nap végét a Marmolada gleccseren (összesen 1,5 órás út) töltöttük el.
Tognola pálya
Tognola pálya
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2019.02.06. 17:02
Az jó kis kör lehetett a Frejus felé...
Én eddig kb. 3x mentem a Montgenevre-en keresztül (egyszer pont Les 2 Alpes-ba), de szerencsére nem volt gond.
Tényleg nem rossz terep, ráadásul amikor voltunk, nagyon tavaszias idő volt, mindenütt máshol olvadt, kásás volt a hó, de itt nem. Olyan vakító napsütésre életemben nem emlékszem, ami nem volt 50-es naptejjel bekenve, pl. a fülcimpám alja, az vörösre égett :)
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2019.01.03. 16:33
A Frejus elég drága, asszem egy útra 44, oda-vissza 55 eur (személyautóval), de Les 2 Alpes felé nem esik útba. (Torinótól Briancon felé a Montgenevre hágón keresztül megy az út.)
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2019.01.03. 16:31
Dízel autóval, a magyarországi tankolást + autópályát nem számítva, kb. 300 euróból lehet megúszni a szlovén-olasz útvonalon, szerintem te is így számoltál: 30 eur szlovén matrica + 120 eur olasz autópálya, plusz egy tankolás a szlovén-olasz határon, majd Brianconban (a Carrefournál :) ), ill. ugyanez vissza.
Ide Svájc felé első ránézésre már túl nagy kerülő. Szombati napon Svájcon keresztül az útvonaltervező által kalkuláltnál legalább 2 órával hosszabb a menetidő, és a francia autópályáról még nem is beszéltünk.
Előzmény: (Peverell 202639)
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2018.02.25. 17:39
Tegnap este voltunk esti síelésen a terepen. Én Magyarországon még soha nem síeltem, a nagy osztrák és francia terepek mellett a néhány km-nyi pálya nem vonzott, inkább elmentünk néha Szlovákiába vagy Semmeringre, ha egy napot akartunk síelni. De azt kell mondjam, a kék és piros pályát váltogatva egész jól elvoltunk, és bár a Mátra nem lett nagyobb, de a minőségét, külsőségeit (ratrak, narancsszínű védőpárnák, éx a kényelmes új felvonó) tekintve a pálya teljesen hozza a külföldi terepeket. Sajnos, ahogy előttem is írták, az új felvonó többször is leállt, ami a nagy hidegben finoman szólva sem esett jól, de tulajdonképpen tök jó dolog, hogy a lakóhelyünktőlnalig egy órányira lehet egyet síelni, ha kedvünk szottyan. Ha nem lesz ilyen farkasordító hideg, mi még biztos megynk, reméljük közben az új felvonó is beáll.
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2017.03.20. 19:52
A március 15-i héten látogattuk meg ezt a nálunk – az eddigi fórumbejegyzések számát alapul véve - nem túl ismert terepet. Előző héten sok hó esett, a mi hetünkre végig napsütést és meleg jósoltak, ezért kíváncsiak voltunk, mi vár ránk ezen a viszonylag alacsony fekvésű terepen.
A benyomásaim vegyesek, megpróbálom azokat különböző szempontonként bemutatni, az adott szempont szerint 1-5 skálán értékelve.
PÁLYARENDSZER – 5. A 192 km reálisnak tűnik, kb. 10 hegytömb, amelyek több ponton kapcsolódnak egymáshoz, néhány nap kell, míg az ember kiismeri magát. A hegyek nem túl magasak, a szintkülönbségek sem igazán nagyok, de szélesek a pályák. Az összekötő szakaszok több helyen lassú kék-zöld pályák, de kevés helyen kellett „evezni”. A Mont Bisanne tetejét a Mont Lachat aljával összekötő hosszú, közel 4 km-es zöld pálya (erdei út) is egész elviselhető, az első 1 km után már van lejtése, mi negyed óra alatt leértünk rajta.
Az egyes pályarészeket tekintve, nekem a Praz Sur Arly rész jött be a legjobban. Nemcsak azért, mert a legnagyobb szintkülönbségű pálya a Ban rouge tetejéről (1983m) a Créte du Midi felvonó aljáig (1000-1100m körül) itt található, de ez a pálya (különösen a Créte du Midi tetejétől kezdődő szakasz) jó fekvése miatt délutánig jó minőségű is maradt, és a kényelmes hatüléses felvonóval jól lehetett pörögni. Hasonlóan kellemes a Bernard tányéros lift melletti pálya. A Mont Rondra menő, hasonló nevű hatüléses szintén gyorsan felért, és a kapcsolódó pályákat délután is lehetett élvezni. A szállásunk melletti Reguet pálya alacsony fekvése (1460-tól lefelé) ellenére is viszonylag jó volt, nap végén itt jókat szoktunk pörögni, amíg csak a tányéros liftre felengedtek. Jó állagú és élvezetes volt még a Grattary felvonó alatti Daoust és Ruine pálya. A Les Saisies falu két oldalán lévő hegyoldalak nekem nem jöttek be, zsúfoltak és lankásak voltak – kivéve a La Légette-ről lemenő fekete (Perdrix) és piros (Girolles) pályát, de ez utóbbi két próbálkozásunk során kétszer volt zárva verseny miatt, a második alkalommal szerencsére pont a verseny végén értünk oda, így végül ki tudtuk próbálni.
FELVONÓK – 3/4. Néhány kényelmes, gyors, új hatüléses mellett sok a régi tányéros és két- négyüléses, lassú, de beüléskor-kiszálláskor igencsak gyorsnak érzett lift. (A felvonók mellett itt-ott fel van tüntetve a történetük, valamelyik 1970-ben épült).
PÁLYÁK MINŐSÉGE – 4. Csodák nincsenek: ilyen magasságon, márciusi napsütésben nem lehet porhóról álmodni, de a pályák többségén nem volt akkora tömeg, hogy az előző nap leratrakolt pályák délutánra nagyon bebuckásodjanak. A vizes hóhoz így is kellett izommunka, de legalább erősödtek a combok… A ratrakolás megfelelt a francia szokásoknak: a levezető fő pályákat naponta kezelték, a többit ritkábban. Az alacsony magasság előnye a füves terep, nem lógtak ki sziklák a hó alól.

Szállásunk a Le Village apartmanházban (Notre Dame de Bellecombe) volt. A hatszemélyes apartmanból a 2 hálószobás verziót választottuk, nagy balkont is kaptunk. A recepción segítőkészek voltak, utolsó nap az átvételkor nem szőröztek sokat. A depozit adása úgy történt, hogy egy cetlire felírták a bankkártyám számát, a 3 jegyű titkos kóddal együtt (!!!), és aláíratták velem. Majd a végén, miután mindent rendben találtak, visszaadták, azzal, hogy nyugodtan széttéphetem. Csak remélni tudom, hogy az egy hét alatt, amíg a recepción valami fiókban hevert, nem másolta le senki…
A házban volt ingyen használható, de nem túl nagy kapacitású medence, és fizetős szauna is. Az épületben található egy átlagosnál is jobb pékség és néhány más bolt. A Reguet felvonó nem meredek úton, pár perc (300 m) gyaloglással megközelíthető. Az épület garázsában felárért lehet parkolni, de ha valaki nem akar erre költeni, egész biztos talál üres parkolóhelyet – ha az épület mellett nem is, 100-200m-re a felvonó felé elindulva biztosan.
ÖSSZESSÉGÉBEN, a szállás és a síbérlet árát is figyelembe véve (egy hétre együtt kb. 250 eur/fő volt öt személyre a hatfős apartmanban) jó ár-érték arányú hely, csak némi szerencse kell a megfelelő hóviszonyokhoz. Ha valaki nem akar túl sokat költeni, és mer kockáztatni (például mert az év második síelését tervezi), hozzánk hasonlóan kellemes hetet tölthet el a zegzugos pályarendszeren.
Az útvonalat tekintve, a környék többi terepéhez hasonlóan, két lehetőség van: a rövidebb, gyorsabb, de drágább olasz út (csak az olasz autópályadíj kb. 60 eur, Mont Blanc alagút egy útra 44, oda-vissza 55 eur) vagy az olcsóbb útvonal Ausztrián, Németországon, Svájcon keresztül, de ott szinte garantált, hogy a Bern, Zürich környéki dugók miatt az útvonaltervező által kalkulálthoz képest 1-2 órás plusz menetidővel kell számolni.

Képek:https://sielok.hu/fotoalbum/18774/galeria/
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2017.02.06. 18:13
A január 28. - február 4. héten voltunk Bad Kleinkirchheimban. Régebben is jártunk itt, azt kell mondjam, 9 év alatt kb. semmit nem változtak a felvonók, és már akkor sem voltak újak. Ugyanakkor az is kiderült, hideg időben nem kell félni a kevés hótól: a pályán kívül alig láttunk havat, de szinte mindegyik pályát hóágyúzzák, így 1-2 kivétellel nyitva voltak és vastag (mű)hó borította őket.
A pályák szélesek, jó vonalvezetésűek, kevés volt a vendég, így igazán élményszámba ment a síelés. Nekem a Scharte nevű rész (két, egy helyről menő négyüléses a Nockalmbahn és St. Oswald között), valamint a Maibrunnbahn alatti pálya, illetve a 7-es és 8-as a kedvenceim. Enyhe időben a St. Oswald meredek alja buckássá, tapadóssá válik, ezért aki nem ott fejezi be a napot, inkább délelőtt látogassa meg azt a részt.
Kezdők a Nockalmbahn tetejéről két irányba induló gerincen, vagy a síiskolák mellett rövid pályákon próbálkozhatnak. Élvezetes, hosszú kék pálya Bad Kleinkirchheimban szerintem nincs; az egyetlen hosszabb kék a 17-es, de az csak elméleti lehetőség, néhol annyira vízszintes, hogy bot nélkül nem is lehet végigmenni rajta. A már nem teljesen kezdő, de meredekebb pályákon bizonytalan síelők itt vagy megtanulnak síelni a széles pályákon, vagy csak a rövid pályák maradnak… Talán a Nockalmbahn alatti 16-os olyan piros pálya, ahol a meredekebb szakaszok többségét ki lehet kerülni.
A két pályarész közötti, patakmederben kialakított gyalogos átkelőt nem mindenki szereti, de naponta egyszer oda-vissza szerintem simán ki lehet bírni: kb. 100 métert kell gumiszőnyegen sétálni, nekem nem tűnt fárasztóbbnak, mint mondjuk felmászni a Kaiserburg kabinos földszinti állomásának lépcsősorán… A pataktól induló kétüléses mellett van egy biogazdaság (Mallhof), ott jóféle tejtermékeket árulnak, ha valakinél van hátizsák.
A mi szállásunk egy Brunnleiten nevű ház volt a Nockalmbahn völgyállomásánál. A 6 személyes ház mindenestül 990 euróba került egy hétre, és itt is érvényes volt a „familien-euro” kedvezmény, azaz a 12 évesnél kisebb gyerek heti 6 euróért síelhetett. Több, talán 5 egyforma ház van egy patak mellett a hegyoldalban, nem újak, de nagyon tágasak; mi 2 házat béreltünk, és a nappaliban a 2 háznyi, 12 ember nagyjából elfért, az asztalt 8-9 ember körbe tudta ülni. Mikró kivételével volt minden, semmi sem új, de minden (pl. sütő, mosogatógép, wifi) működött. Nagyjából pályaszállás: az utca kivezetett a pályához, kb. 150 m-t kellett sétálni a réthez, amiről már átcsúsztunk a pályára. Utolsó napra már elolvadt a réten a hó, így plusz 100 m-t kellett sétálni a pályáig. Az utca nem volt meredek, szóval havas időben is jól megközelíthető autóval. Aki lemond a modern dizájnról és pl. a szaunáról, cserébe tágas házat kap, egész jó áron. A tulaj jól beszél angolul.
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2017.01.23. 21:27
Sziasztok, megkérdeztem a francia követséget, ezt írták:

Franciaországban minden motorizált jármûben kötelezô az alkoholszonda, viszont hiánya nem von magával büntetést
Előzmény: (salamoncs 193151)
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2017.01.23. 16:06
Sziasztok,

Angol cikkek szerint az lett a történet vége 2013-ban, hogy a kötelezettséget megtartották, de nem büntetnek, ha valakinél nincs alkoholszonda.
A "hivatalos" oldalak (france.fr, vagy Magyar Autóklub országinfója) nem említik. Itt egy jól összeszedett, de nem hivatalos oldal a franciaországi szabályokról (az alkoholszonda a Breathalysers szekcióban található):
http://www.drive-france.com/faqs/requirements-driving-france/

Egy ilyen egyébként is jól jöhet; ha valaki ebből a megfontolásból venne, érdemes valami komolyabb cuccba beruházni. Ha csak a francia csendőrtől fél, az egyszer használatosból 1 db is elegendő. Saját tapasztalat szerint a legolcsóbb elektronikus, kijelző nélküli, amely csak led lámpákkal jelzi az alkoholszintet, érdemi használatra teljesen alkalmatlan, viszont sokkal többe kerül, mint az eldobható.
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2013.03.06. 17:50
Sziasztok,

Néhány napos előrejelzésre Szlovákiára az alábbi oldalt ajánlom:
http://www.shmu.sk/sk/?page=1&id=meteo_num_mgram
Ki kell választani a kívánt helyet, ez esetben Chopokot, és előjönnek a grafikonok. A szélerősséget a 4. grafikon mutatja, a folyamatos vonal az átlagosat, a zöld oszlopok pedig a várható legerősebb lökéseket. Én ezt szoktam használni pl. tátrai túrák előtt. Az új felvonókat úgy reklámozták, hogy 100 km/h órás szelet is bírniuk kell...
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2013.02.05. 10:07
Kedves Szabolcs,
Mi március közepén megyünk errefelé a svájci útvonalon. Ezen belül szerinted merre érdemes menni? Az már biztos, hogy odafelé Münchenen keresztül megyünk, de a másik lehetőség Innsbruckon keresztül utzazni. Ezt az irányt az útvonaltervezők rövidebbnek, de időben hosszabbnak írják (és van egy fizetős alagút is). Ti merre szoktatok menni?
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
2013.01.29. 18:49
Zauchenseeből csúsztunk át egy napra január közepén (traktoros kisbusz közlekedik a két völgyállomás között), és nagyon nem bántuk meg. A terepen 1-2 csákányost leszámítva, 6 üléses felvonók mennek, nem kell a le-fel csatolással bajlódni. A terep nagyon szép, természetközeli hangulatú, a pályák szélesek és jól kezeltek, a szombati nap ellenére tömeg sehol nem volt. Extrém síelők/boardosok élvezhetik az Absolut parkot, de a fekete "Stash" sítúrautat mi is kipróbáltuk, egy kis izgalmat csempészett a széles pályákon való kanyargás közé. (A Powder shuttle liftről leszállva, először a baloldali kapun indultunk, de az első méterek után egy letörés jön, az tényleg csak erősen haladóknak való. Mi inkább kicsit visszamásztunk, és keresztbe átcsúsztunk a másik oldalra; aki nem szereti a függőlegesnek tűnő, keskeny, buckás lejtőket, jobban teszi, ha a felvonótól egyből jobb felé indul.)
A környéken síelőknek szerintem mindenképp érdemes legalább egy napra a terepet felkeresni.
salamoncs
21 élménybeszámolót írt
21
11 éve tag
Topik: Zauchensee
2013.01.29. 18:33
Január közepén voltunk pár napot, előtte meg kb. 15 éve...
A hegyek nem sokat változtak, de építettek egy új, nagy központi épületet, ami olyan kb., mint egy reptéri tranzit, vagy egy pláza: tágas (fűtött) hangár, vendéglővel, kávézóval, önellátó helységgel (!), TV-kivetítővel, sportbolttal, stb. Az emeletre mozgólépcső visz, onnan mennek a felvonók.
A pályák egyszerűen nagyon jók: a kékek is élvezetesek (az erdei kanyargást kedvelőknek ajánlható a 15-ös Flachauwinkl felé), és az izgalmas fekete (3-as) sem hiányzik, pirosból talán az 5-ös és 6-os volt a legizgalmasabb. Szombaton, napsütésben rengetegen voltak, mi aznapra hagytuk a Kleinarl felé való áttúrázást: Flachauwinkl-be lecsúszva, traktorvontatta kisbusz visz át az autópálya alatt, kb. 20 percet kell rá szánni.
következőutolsó
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.